Vērtējums:
Publicēts: 25.06.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Semiotika. Reklāmas analīze', 1.
  • Eseja 'Semiotika. Reklāmas analīze', 2.
  • Eseja 'Semiotika. Reklāmas analīze', 3.
  • Eseja 'Semiotika. Reklāmas analīze', 4.
  • Eseja 'Semiotika. Reklāmas analīze', 5.
  • Eseja 'Semiotika. Reklāmas analīze', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Subjektam, kam fonā ir redzama apkārtējā vide – ir ļoti nozīmīga, jo, pateicoties krāsām un pašai kompozīcijai, var secināt plašāk tā stāstu. Garais horizonts, ceļš un vakara gaisma simbolizē gari noskrieto ceļu, kas ir svarīgi, lai auditorija justu līdzi centībai un vēlmei gūt panākumus. Kā auditorija mēs uztveram šo simbolisko ceļu attiecoties uz to, ko esam redzējuši, vai dzirdējuši, jo kā biju minējusi, saņēmējs jēgu spēs noteikt tik tālu, cik ļauj viņa zināšanas par kodu. Kā ikona ir Nike simbols, kas ir vidū zēnam. Skatītājam pietiek redzot tikai šo logo, lai zinātu, ka tas ir Nike zīmogs. Significētājs jeb nozīmīgais ir sasaistīts ar nozīmīgo, kas šajā gadījumā ir pats zēns un viņa koncepts. (Skatīt pielikumā nr.: 1)
Manuprāt, šīs reklāmas kodi ir viegli ievērojami, jo acīm redzamās zīmes attēlā ir pamanāmas. Pats galvenais uzsvars tika likts uz zēnu, līdz ar to vērotājam jau redzot apaļīgu tīni, kas skrien un ir nosvīdis, ir jāsaprot tas, ka viņš to dara sava veselīgā uztura dēļ. Kā arī pašai firmai „Nike” ir labs veids, kā popularizēt savu zīmolu, gan arī ļaut apkārtējai sabiedrībai parādīt to, cik svarīgi ir uzturēt sevi labā formā, lai nenokļūtu šī zēna vietā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants