-
Mārketinga pasākumu kompleksa elementu salīdzināšana trīs restorānos
Referāts15 Mārketings, reklāma, Tūrisms, viesmīlība, Uzņēmējdarbība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | Restorāns Vincents | 3 |
1.1. | Produkts | 3 |
1.2. | Vieta | 4 |
1.3. | Cena | 5 |
1.4. | Veicināšana | 6 |
1.5. | Cilvēki | 7 |
1.6. | Process | 7 |
1.7. | Fiziskā vide | 8 |
2. | Restorāns Bibliotēka Nr 1 | 9 |
2.1. | Produkts | 9 |
2.2. | Vieta | 10 |
2.3. | Cena | 11 |
2.4. | Veicināšana | 11 |
2.5. | Cilvēki | 12 |
2.6. | Process | 12 |
2.7. | Fiziskā vide | 13 |
3. | Trīs pavāru restorāns Tam labam būs augt | 15 |
3.1. | Produkts | 15 |
3.2. | Vieta | 16 |
3.3. | Cena | 16 |
3.4. | Veicināšana | 17 |
3.4. | Cilvēki | 17 |
3.6. | Process | 18 |
3.7. | Fiziskā vide | 18 |
Secinājumi | 20 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 21 |
Secinājumi
• Restorāni “Vincents” .”Bibliotēka Nr1” un trīs pavāru restorāns “Tam labam būs augt” piedāvā plašu pakalpojumu un produktu klāstu, kas visiem restorāniem ir diezgan līdzīga, jo visi restorāni izmanto pašu mājsaimnieku zemniecības produktus, savukārt restorāns Vincents, kas ir ieguvis 1. Vietu kā labākais restorāns Latvijā izmanto zemnieku piedāvājuma klāstus bez starpnieku palīdzības, kas ir viens no būtiskākajām atšīrībām starp šiem restorāniem.
• Salīdzinot restorānus, restorāns Vincent ir vienīgasi restorāns, kurš piedāvā klāt galdu ārpus Latvijas robežām un to arī kvalitatīvi izpildot jau šobrīd.
• Cenas restorānos ir dažādas, vislīdzīgākais cenas ir starp Bibliotēka Nr1 restorānu un Vincents.
• Trīs pavāru restorāns piedāvā viszemākas cenas salīdzinot ar iepriekš minētajiem restorāniem.
• Veicināšanas pasākumi visos restorānos ir diezgan līdzīgi ,izšķir atšķirību tikai restorāna specifiskie piedāvājumi, kā piemēram Vincents restorāns veicināšanas paņēmiens ir “Tirdziņš Kalnciema kvartālā”
• Visos restorānos darbinieku atlasei, apmācībām motivēšanai un kontrolei pievērš lielu uzmanību, kas pierāda to, ka visi šie trīs restorāni nevelti ieguvuši augstās vietas aptaujas rezūltātā, jo personals visos trijos restorānos ir augstā līmenī, un darbinieki ir tieši tas, kas vistiešākajā saskarsmē ir ar restorāna viesiem.
…
Mārketinga pasākumu kompleksa elementu salīdzināšana restorānos "Vincents”, “BibliotēkaNr1”, un Trīs pavāru restorānā” Tam labam būs augt” Darba ietvaros tika izvēlēti 3 labākie restorāni, pēc aptaujas, kura notika 2013 gada. 3. Jūlijā ,autore izvēlējās restorānu “Vincents,” “Bibliotēka Nr1” un trīs pavāru restorānu” Tam labam būs augt”, šie visi trīs restorāni ir labākie restorāni Latvijā 2013 gadā.Izmantota pētījuma metode ir teorētiskā – literatūras un faktu analīze. Informācijas gūšanai izmantoju restorāna mājaslapas un dažādas interneta un žurnālu,avīžu publikācijas,portālus un vortālus.