Vērtējums:
Publicēts: 10.02.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Mārketinga pasākumu kompleksa elementu salīdzināšana trīs restorānos', 1.
  • Referāts 'Mārketinga pasākumu kompleksa elementu salīdzināšana trīs restorānos', 2.
  • Referāts 'Mārketinga pasākumu kompleksa elementu salīdzināšana trīs restorānos', 3.
  • Referāts 'Mārketinga pasākumu kompleksa elementu salīdzināšana trīs restorānos', 4.
  • Referāts 'Mārketinga pasākumu kompleksa elementu salīdzināšana trīs restorānos', 5.
  • Referāts 'Mārketinga pasākumu kompleksa elementu salīdzināšana trīs restorānos', 6.
  • Referāts 'Mārketinga pasākumu kompleksa elementu salīdzināšana trīs restorānos', 7.
  • Referāts 'Mārketinga pasākumu kompleksa elementu salīdzināšana trīs restorānos', 8.
  • Referāts 'Mārketinga pasākumu kompleksa elementu salīdzināšana trīs restorānos', 9.
  • Referāts 'Mārketinga pasākumu kompleksa elementu salīdzināšana trīs restorānos', 10.
  • Referāts 'Mārketinga pasākumu kompleksa elementu salīdzināšana trīs restorānos', 11.
  • Referāts 'Mārketinga pasākumu kompleksa elementu salīdzināšana trīs restorānos', 12.
  • Referāts 'Mārketinga pasākumu kompleksa elementu salīdzināšana trīs restorānos', 13.
  • Referāts 'Mārketinga pasākumu kompleksa elementu salīdzināšana trīs restorānos', 14.
  • Referāts 'Mārketinga pasākumu kompleksa elementu salīdzināšana trīs restorānos', 15.
  • Referāts 'Mārketinga pasākumu kompleksa elementu salīdzināšana trīs restorānos', 16.
  • Referāts 'Mārketinga pasākumu kompleksa elementu salīdzināšana trīs restorānos', 17.
  • Referāts 'Mārketinga pasākumu kompleksa elementu salīdzināšana trīs restorānos', 18.
  • Referāts 'Mārketinga pasākumu kompleksa elementu salīdzināšana trīs restorānos', 19.
  • Referāts 'Mārketinga pasākumu kompleksa elementu salīdzināšana trīs restorānos', 20.
  • Referāts 'Mārketinga pasākumu kompleksa elementu salīdzināšana trīs restorānos', 21.
  • Referāts 'Mārketinga pasākumu kompleksa elementu salīdzināšana trīs restorānos', 22.
  • Referāts 'Mārketinga pasākumu kompleksa elementu salīdzināšana trīs restorānos', 23.
  • Referāts 'Mārketinga pasākumu kompleksa elementu salīdzināšana trīs restorānos', 24.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Restorāns Vincents    3
1.1.  Produkts    3
1.2.  Vieta    4
1.3.  Cena    5
1.4.  Veicināšana    6
1.5.  Cilvēki    7
1.6.  Process    7
1.7.  Fiziskā vide    8
2.  Restorāns Bibliotēka Nr 1    9
2.1.  Produkts    9
2.2.  Vieta    10
2.3.  Cena    11
2.4.  Veicināšana    11
2.5.  Cilvēki    12
2.6.  Process    12
2.7.  Fiziskā vide    13
3.  Trīs pavāru restorāns Tam labam būs augt    15
3.1.  Produkts    15
3.2.  Vieta    16
3.3.  Cena    16
3.4.  Veicināšana    17
3.4.  Cilvēki    17
3.6.  Process    18
3.7.  Fiziskā vide    18
  Secinājumi    20
  Izmantotās literatūras saraksts    21
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi

• Restorāni “Vincents” .”Bibliotēka Nr1” un trīs pavāru restorāns “Tam labam būs augt” piedāvā plašu pakalpojumu un produktu klāstu, kas visiem restorāniem ir diezgan līdzīga, jo visi restorāni izmanto pašu mājsaimnieku zemniecības produktus, savukārt restorāns Vincents, kas ir ieguvis 1. Vietu kā labākais restorāns Latvijā izmanto zemnieku piedāvājuma klāstus bez starpnieku palīdzības, kas ir viens no būtiskākajām atšīrībām starp šiem restorāniem.
• Salīdzinot restorānus, restorāns Vincent ir vienīgasi restorāns, kurš piedāvā klāt galdu ārpus Latvijas robežām un to arī kvalitatīvi izpildot jau šobrīd.
• Cenas restorānos ir dažādas, vislīdzīgākais cenas ir starp Bibliotēka Nr1 restorānu un Vincents.
• Trīs pavāru restorāns piedāvā viszemākas cenas salīdzinot ar iepriekš minētajiem restorāniem.
• Veicināšanas pasākumi visos restorānos ir diezgan līdzīgi ,izšķir atšķirību tikai restorāna specifiskie piedāvājumi, kā piemēram Vincents restorāns veicināšanas paņēmiens ir “Tirdziņš Kalnciema kvartālā”
• Visos restorānos darbinieku atlasei, apmācībām motivēšanai un kontrolei pievērš lielu uzmanību, kas pierāda to, ka visi šie trīs restorāni nevelti ieguvuši augstās vietas aptaujas rezūltātā, jo personals visos trijos restorānos ir augstā līmenī, un darbinieki ir tieši tas, kas vistiešākajā saskarsmē ir ar restorāna viesiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants