Vērtējums:
Publicēts: 08.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Uzņēmuma stratēģijas un politikas vadīšana', 1.
  • Referāts 'Uzņēmuma stratēģijas un politikas vadīšana', 2.
  • Referāts 'Uzņēmuma stratēģijas un politikas vadīšana', 3.
  • Referāts 'Uzņēmuma stratēģijas un politikas vadīšana', 4.
  • Referāts 'Uzņēmuma stratēģijas un politikas vadīšana', 5.
  • Referāts 'Uzņēmuma stratēģijas un politikas vadīšana', 6.
  • Referāts 'Uzņēmuma stratēģijas un politikas vadīšana', 7.
  • Referāts 'Uzņēmuma stratēģijas un politikas vadīšana', 8.
  • Referāts 'Uzņēmuma stratēģijas un politikas vadīšana', 9.
  • Referāts 'Uzņēmuma stratēģijas un politikas vadīšana', 10.
  • Referāts 'Uzņēmuma stratēģijas un politikas vadīšana', 11.
  • Referāts 'Uzņēmuma stratēģijas un politikas vadīšana', 12.
  • Referāts 'Uzņēmuma stratēģijas un politikas vadīšana', 13.
  • Referāts 'Uzņēmuma stratēģijas un politikas vadīšana', 14.
  • Referāts 'Uzņēmuma stratēģijas un politikas vadīšana', 15.
  • Referāts 'Uzņēmuma stratēģijas un politikas vadīšana', 16.
  • Referāts 'Uzņēmuma stratēģijas un politikas vadīšana', 17.
  • Referāts 'Uzņēmuma stratēģijas un politikas vadīšana', 18.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma vispārējs apraksts    4
2.  Uzņēmuma iekšējā vide    5
2.1.  Organizācijas misija, mērķi un stratēģija    5
2.2.  Organizatoriskā struktūra    5
2.3.  Uzņēmuma piedāvātie pakalpojumi    8
3.  Uzņēmuma ārējā vide    12
4.  Organizācijas darbības plānu sistēma    15
5.  SIA „Lursoft IT” SVID analīze    16
  Secinājumi    18
  Izmantotās literatūras saraksts    20
Darba fragmentsAizvērt

1.Uzņēmuma iekšējā vide
Tie ir galvenie organizācijas darbības nosacījumi un faktori, kas izveidojas tās vadīšanas darbības gala iznākumā un tie ir :

2.1. Organizācijas misija, mērķi un stratēģija:
Attīstīt jau esošos pakalpojumus Latvijā un pievienot vēl tos dažus informācijas avotus, kuri caur Lursoft IT pagaidām vēl nav pieejami.
Sadarbības paplašināšana gan Eiropas Biznesa reģistra (EBR) ietvaros, gan apgūstot jaunus informācijas avotus Eiropā.
Produktu un pakalpojumu pārdošana Baltijā un ne tikai.
Jaunu informatīvu, tehnoloģisku u.c. produktu un kanālu radīšana.
Lursoft IT misija ir - panākt to, lai nepieciešamās publiskās datu bāzes būtu pieejamas vienuviet – Jūsu (klienta) datorā.

2.2. Organizatoriskā struktūra.
Lursoftā pastāv funkcionālā organizācijas struktūra – apvienošanās nodaļās atbilstoši organizācijas funkcijām, pamatojoties uz darbinieku grupēšanu pēc līdzīgām aktivitātēm un pieredzes. Kā redzam grafikā (sk.zemāk) Lursoftā ir trīs galvenās organizācijas – marketings, operatori un personāla vadīšana. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants