• Ārpusklases un ārpusskolas darba saturs un formas speciālajā skolā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem

     

    Konspekts1 Pedagoģija

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Ārpusklases un ārpusskolas darba saturs un formas speciālajā skolā bērniem ar ga', 1.
Darba fragmentsAizvērt

Pedagoģiskais process speciālajā skolā neaprobežojas tikai ar mācību stundām. Mācību stundās skolēni iegūst ierosmi pašdarbībai ārpus mācību stundām, papildinot un padziļinot mācību stundās apgūtās zināšanas un pieredzi. Ar jēdzienu „ārpusklases darbs” saprotam klases audzinātāja un priekšmetu skolotāju vadībā notiekošo radošo skolēnu darbību, kas sekmē skolēnu zināšanu, prasmju un iemaņu paplašināšanu un padziļināšanu. Ārpusklases darbs parasti notiek dažādu masu pasākumu, pulciņu, kolektīvu un citu darbības formu veidā. Ar jēdzienu „ārpusklases darbs” saprotam skolēnu darbību speciālos ārpusskolas pasākumos. Ārpusklases un ārpusskolas darba galvenie uzdevumi ir padziļināt skolēnu intereses par dažādiem darbības veidiem, atklāt un attīstīt skolēnu spējas, sekmēt viņu izziņas aktivitāti, palīdzēt organizēt aktīvu atpūtu, veidot veselīgu dzīves veidu. Šis darbs nodrošina bērnu nepārtraukto audzināšanas procesu. Ārpus mācību stundām notiekošo nodarbību pedagoģiskā vērtība slēpjas skolēnu sensoros un motoros spēju attīstībā, prasmē sadarboties, iekļauties sabiedriskajās attiecībās. Galvenais uzdevums ir skolēnu spēju maksimāla attīstība, tāpēc īpaša loma ir individuālajam darbam ar skolēnu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants