Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Reklāma un patērētāju tiesību aizsardzība', 1.
  • Referāts 'Reklāma un patērētāju tiesību aizsardzība', 2.
  • Referāts 'Reklāma un patērētāju tiesību aizsardzība', 3.
  • Referāts 'Reklāma un patērētāju tiesību aizsardzība', 4.
  • Referāts 'Reklāma un patērētāju tiesību aizsardzība', 5.
  • Referāts 'Reklāma un patērētāju tiesību aizsardzība', 6.
  • Referāts 'Reklāma un patērētāju tiesību aizsardzība', 7.
  • Referāts 'Reklāma un patērētāju tiesību aizsardzība', 8.
  • Referāts 'Reklāma un patērētāju tiesību aizsardzība', 9.
  • Referāts 'Reklāma un patērētāju tiesību aizsardzība', 10.
  • Referāts 'Reklāma un patērētāju tiesību aizsardzība', 11.
  • Referāts 'Reklāma un patērētāju tiesību aizsardzība', 12.
  • Referāts 'Reklāma un patērētāju tiesību aizsardzība', 13.
  • Referāts 'Reklāma un patērētāju tiesību aizsardzība', 14.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Reklāmas būtība    4
2.  Reklāmas ētika    6
3.  Ētiskie jautājumi reklāmā    8
4.  Reklāmas vispārīgās prasības    9
5.  Patērētāju tiesību aizsardzība    11
  Secinājumi    13
  Izmantotās informācijas avotu saraksts    14
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Mūsdienās reklāmas nozīme cilvēku informācijas vidē strauji palielinās gan izziņas, gan ietekmes aspektā.
2. Var vainot reklāmu, ka tā manipulē un liek iepirkties, tomēr cilvēkiem pastāv brīva izvēle, tāpēc vajag būt apzinīgiem.
3. Reklāma nav nedz laba, ne slikta – vērtību reklāmai tāpat kā citām lietām piešķir katrs cilvēks individuāli.
4. Reklāma var būt patiesa un nepatiesa – nepatiesas reklāmas gadījumā var vērsties pēc patērētāju tiesību aizsardzības.
5. Ar pārspīlētu reklāmas īpašību reklāmā jeb reklāmas „āķi” bieži vien tiek radīts maldīgs priekšstats.
6. Reklāma nedrīkst mazināt sabiedrības uzticēšanos tai – meli un negodīgums reklāmā kaitē arī reklāmas industrijai kopumā.
7. Reklāmai jābūt likumīgai, patiesai un objektīvai, tai ir jābūt saskaņā ar godprātīgu reklāmas praksi.
8. Reklāmā atļauts iekļaut tādus paziņojumus vai vizuālos attēlus, kas nepārkāpj ētikas, humānisma, morāles, tikumības un pieklājības normas.
9. Par reklāmas noteikumu ievērošanu ir atbildīgs gan reklāmas devējs, gan reklāmas izgatavotājs, gan reklāmas izplatītājs.
10. Patērētājiem ir tiesības aizsargāt savas tiesības pamatojoties uz Patērētāju tiesību aizsardzības likumu, griežoties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.

Atlants