Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.12.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Tirdzniecības centra „Akropole” vietas izvēles novērtējums', 1.
  • Referāts 'Tirdzniecības centra „Akropole” vietas izvēles novērtējums', 2.
  • Referāts 'Tirdzniecības centra „Akropole” vietas izvēles novērtējums', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Atvērt jaunu veikalu vienmēr nav viegli. Izņemot nepieciešamas dokumentācijas sagatavošanu, darbinieku meklēšanu, aprīkojuma iepirkšanu, uzņēmējs sastop vietas izvēles problēmu. Vietas izvēlē tiek ņemti vērā tirdzniecības uzņēmuma darbības tehnoloģijas: specializācija (ko pārdodam), attīstības perspektīvas (vai tas būs vienīgais veikals, vai ar laiku tiks izveidots veikalu tikls) utt.
Pieredzējuši uzņēmēji saka, ka veikala panākumi ir atkarīgi no trim faktoriem: izvietojums, izvietojums un vēl reiz izvietojums. Ir vairākas vietas izvēles metodes, turklāt lai uzņēmums darbotos sekmīgi ir jāievēro katru no tām. Viens ir tā sauktais „Rietumu”, kurš ievēro vispirms ekonomiskos faktorus: izvietojums attiecīgi transporta ceļiem, pilsētas rajonu, tirdzniecības zonas utt. Cita metode – „Austrumu”, nav tik viennozīmīga. Racionālajam eiropietim tā var likties savāda, tā kā veikala veiksmīgai darbībai galvenais nosacījums ir pozitīvu un negatīvu plūsmu virziens.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants