Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Korporatīvās sabiedriskās attiecības', 1.
  • Referāts 'Korporatīvās sabiedriskās attiecības', 2.
  • Referāts 'Korporatīvās sabiedriskās attiecības', 3.
  • Referāts 'Korporatīvās sabiedriskās attiecības', 4.
  • Referāts 'Korporatīvās sabiedriskās attiecības', 5.
  • Referāts 'Korporatīvās sabiedriskās attiecības', 6.
  • Referāts 'Korporatīvās sabiedriskās attiecības', 7.
Darba fragmentsAizvērt

1.PR darbības virzieni un disciplīnas
PR ir starpnieks starp medijiem. Starpnieks organizācija/vide. Attiecību veidošana ar sabiedrību. Informācijas vākšana, apstrāde, izplatīšana. Komunikācija.
PR loma: mērķauditorijas izglītošana, komunikācija. Komunicēt par KPR labajiem piemēriem tā, lai radītu sekotājus.
PR uzdevums – analizēt un īstenot KPR tā, lai radītu maksimālu pievienoto vērtību uzņēmuma reputācijai un
tēlam, atspoguļotu tā vērtības un filozofiju.
PR sastāvdaļas: Korporatīvās PR (labvēlīgas sociālās vides veidošana) un Mārketinga PR (Preču pakalpojumu noieta veicināšana ar sab.attiec. paņēmieniem).
Korporatīvās:
1. iekšējās komunikācijas (darbinieki, to apvienības un arodbiedrības)
2. B2B komunikācija (sadarbības partneri, piegādātāji un starpnieki)
3. Lobisms ( valsts un pašvaldību darbinieki). Dažādi eksperti dod viedokli no malas.
4. Komunikācija ar viedokļu veidotājiem (mācībspēki, eksperti, slavenības, NVO)
5. Finanšu komunik. (dalībnieki, investori, analītiķi, uzraugošās institūcijas). Palīdz veidot kompānijai labvēlīgi sociālu vidi.
6. Komunikāc.ar grupām ( kopienas un interešu grupas)
7. Mediju attiecības (kvazi auditorija) caur viņiem tiek uzrunāta īstā auditorija.
8. Patērētāju vai produktu komukiāc. (patērētaji un gala lietotāji).
Mārketinga:
1. Patērētājs ( tos iedala sīkāk – bērni, strādājošie, pieaugušie…)
Tad seko Dienaskārtību jaut.vadība, Krīžu komunikācijas, Korporatīvā vadība, Korporatīvā sociālā atbildība, Uzņēmuma apvienošana un pārņemšana, Runu un baumu veidošana un vadība, sabiedrisko attiecību darba izvērtēšana.

Autora komentārsAtvērt
Atlants