Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Konspekts logopēdiskai nodarbībai fonemātisko traucējumu korekcijā', 1.
  • Konspekts 'Konspekts logopēdiskai nodarbībai fonemātisko traucējumu korekcijā', 2.
  • Konspekts 'Konspekts logopēdiskai nodarbībai fonemātisko traucējumu korekcijā', 3.
  • Konspekts 'Konspekts logopēdiskai nodarbībai fonemātisko traucējumu korekcijā', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Nodarbības mērķis: Skaņas „L” automatizēšana.
Uzdevumi:
1. Nostiprināt pareizu skaņas „L” artikulāciju.
2. Saklausīt vārdā skaņu „L”.
3. Automatizēt skaņas „L” izrunu vārdos un teikumos.
4. Sekmēt stāstītmprasmes iemaņas.
5. Vingrināt sīko pirkstu muskulatūru un kustību koordināciju.
6. Trenēt bērna uzmanību un redzes atmiņu.
Izdale, uzskate:
1. Attēli, kuros ir skaņa „L”[ gailis, lauva, gulbis, lapa, saule, lapsa]
2. Brīnummaisiņš ar rotaļlietām [pele, zilonis, lauva, suns, gailis]
3. Sižetu attēli.
4. Attēli ar burtu mājiņām.
5. Četras kurpju kastes – tajās – iekarināti krāsainu mākoņu trafareti, lietus lāsītes.
6. Krāsaini lietussargi, krāsainas otiņas.
Nodarbības gaita
1. Ievaddaļa
Skan ieraksts, dziesma: „Aprīļa pilieni”, bērni sit plaukstas. Jautāju, ko mēs aizmirsām? – Sasveicināties! Uzaicinu sasveicināties ar pirkstiņiem [abu delnu pirksti – 1. ar 1., 2. ar 2., 3. ar 3., 4. ar 4. 5. ar 5.], skan teksts:
Labdien, Īkšķīti! Labdien, Krējumlaizi! Labdien, Incīti! Labdien, Zeltnesi! Labdien, Sprīdīti!

Autora komentārsAtvērt
Atlants