Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.04.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolas izglītības iestādē', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolas izglītības iestādē', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolas izglītības iestādē', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolas izglītības iestādē', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolas izglītības iestādē', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolas izglītības iestādē', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolas izglītības iestādē', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolas izglītības iestādē', 8.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolas izglītības iestādē', 9.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolas izglītības iestādē', 10.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolas izglītības iestādē', 11.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolas izglītības iestādē', 12.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolas izglītības iestādē', 13.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolas izglītības iestādē', 14.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolas izglītības iestādē', 15.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolas izglītības iestādē', 16.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolas izglītības iestādē', 17.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolas izglītības iestādē', 18.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolas izglītības iestādē', 19.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolas izglītības iestādē', 20.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolas izglītības iestādē', 21.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolas izglītības iestādē', 22.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolas izglītības iestādē', 23.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolas izglītības iestādē', 24.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolas izglītības iestādē', 25.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolas izglītības iestādē', 26.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolas izglītības iestādē', 27.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolas izglītības iestādē', 28.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolas izglītības iestādē', 29.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolas izglītības iestādē', 30.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolas izglītības iestādē', 31.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolas izglītības iestādē', 32.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Prakses apraksts    3
2.  Skolotāja un bērna, bērna un bērna saskarsmes un sadarbības satura un formas analīze    4
3.  Izvirzīto uzdevumu, metožu un līdzekļu atbilstības analīze pirmsskolas vecuma bērnu attīstībā    7
4.  Vadītās aktivitātes, pedagoģiskās darbības analīze    18
5.  Pedagoģiskās darbības pašanalīze un pašvērtējums    32
  Izmantotās literatūras saraksts    33
Darba fragmentsAizvērt

5. Pedagoģiskās darbības pašanalīze un pašvērtējums
Prakses laikā man tika dota iespēja strādāt jaukta vecuma grupā ar bērniem no 3 līdz 7 gadi, kas sākumā man šķita kā izaicinājums un radīja šaubas vai spēšu tikt galā, jo šāja vecumā bērnu attīstībā tā ir liela gadu starpība. Taču es biju pārsteigta cik ļoti veiksmīgas bērnu audzināšanai ir šādas integrētās grupas. Mazākie bērni ļoti ātri mācās no lielākajiem, savukārt lielākie bērni ir ļoti saudzīgi pret mazajiem, palīdz, kad tas ir nepieciešams.
Darbu organizēju atbilstoši savām zināšanām un pēc veiktajiem vērojumiem. Smēlos idejas no grāmatām, interneta vides un pieredzējušiem kolēģiem. Katrai nodarbībai biju iepriekš sagatavojusies. Vadīju rīta apli, darbojāmies interešu centros, vadīju rotaļnodarbības, bērni paši spēlēja radošās rotaļas, veica individuālo darbu, devāmies pastaigās. Katra nodarbība tika plānotā tā, lai bērniem būtu interesanti lai mācītos caur rotaļu..
Daloties savā pieredzē prakses laikā, varu teikt, ka bērniem ir ļoti svarīgi, ja skolotājs viņu atbalsta, paslavē, tad bērns cenšas darboties un ir gandarīts ar saviem panākumiem. Mana sadarbība ar bērniem pamatā izpaudās sarunājoties, pārrunājot piedzīvoto, izzinot bērnu sajūtas un emocijas. Pēc nodarbībām bērniem jautāju vai patika nodarbība, jutu, ka bērniem patīk ar mani sadarboties, bērni jautāja kad nākšu vēl.

Atlants