Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.01.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Patērētāja izturēšanās un mārketinga stratēģija', 1.
  • Konspekts 'Patērētāja izturēšanās un mārketinga stratēģija', 2.
  • Konspekts 'Patērētāja izturēšanās un mārketinga stratēģija', 3.
  • Konspekts 'Patērētāja izturēšanās un mārketinga stratēģija', 4.
  • Konspekts 'Patērētāja izturēšanās un mārketinga stratēģija', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Lai runātu par patērētāja izturēšanos un tā ietekmi uz mārketinga stratēģijām, ir svarīgi izprast kāda loma patērētāja rīcībai uz mārketinga stratēģiju.
Vispirms jāizprot, ko patērētājs vēlas, to ir vieglāk teikt nekā izdarīt. Patērētājiem jāuzdod dažādi jautājumi: vai tiek lietotais konkrētais produkts, ko par to domā, vai tas patīk, kā arī citus.
Lai izveidotu veiksmīgu mārketinga stratēģiju jāizprot, kā tirgus ir sadalīts, un kāda ir patērētāja uzvedība vienā vai otrā tirgus segmentā. Tirgus segregācija ir pamats lielākai daļai tirgus stratēģiju. Tā ietver specifisku mārketinga programmu attīstīšanu speciālām cilvēku grupām.
Ikgadu tirgū parādās jauni produkti. Lai tiem būtu noiet, produktiem jāapmierina patērētāja vēlmes, tādēļ šīs vēlmes jāizzina. …

Atlants