Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.11.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 16 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Mārketinga darbība Jelgavas pilsētas pašvaldības iestādē "Kultūra"', 1.
  • Referāts 'Mārketinga darbība Jelgavas pilsētas pašvaldības iestādē "Kultūra"', 2.
  • Referāts 'Mārketinga darbība Jelgavas pilsētas pašvaldības iestādē "Kultūra"', 3.
  • Referāts 'Mārketinga darbība Jelgavas pilsētas pašvaldības iestādē "Kultūra"', 4.
  • Referāts 'Mārketinga darbība Jelgavas pilsētas pašvaldības iestādē "Kultūra"', 5.
  • Referāts 'Mārketinga darbība Jelgavas pilsētas pašvaldības iestādē "Kultūra"', 6.
  • Referāts 'Mārketinga darbība Jelgavas pilsētas pašvaldības iestādē "Kultūra"', 7.
  • Referāts 'Mārketinga darbība Jelgavas pilsētas pašvaldības iestādē "Kultūra"', 8.
  • Referāts 'Mārketinga darbība Jelgavas pilsētas pašvaldības iestādē "Kultūra"', 9.
  • Referāts 'Mārketinga darbība Jelgavas pilsētas pašvaldības iestādē "Kultūra"', 10.
  • Referāts 'Mārketinga darbība Jelgavas pilsētas pašvaldības iestādē "Kultūra"', 11.
  • Referāts 'Mārketinga darbība Jelgavas pilsētas pašvaldības iestādē "Kultūra"', 12.
  • Referāts 'Mārketinga darbība Jelgavas pilsētas pašvaldības iestādē "Kultūra"', 13.
  • Referāts 'Mārketinga darbība Jelgavas pilsētas pašvaldības iestādē "Kultūra"', 14.
  • Referāts 'Mārketinga darbība Jelgavas pilsētas pašvaldības iestādē "Kultūra"', 15.
  • Referāts 'Mārketinga darbība Jelgavas pilsētas pašvaldības iestādē "Kultūra"', 16.
  • Referāts 'Mārketinga darbība Jelgavas pilsētas pašvaldības iestādē "Kultūra"', 17.
  • Referāts 'Mārketinga darbība Jelgavas pilsētas pašvaldības iestādē "Kultūra"', 18.
  • Referāts 'Mārketinga darbība Jelgavas pilsētas pašvaldības iestādē "Kultūra"', 19.
  • Referāts 'Mārketinga darbība Jelgavas pilsētas pašvaldības iestādē "Kultūra"', 20.
  • Referāts 'Mārketinga darbība Jelgavas pilsētas pašvaldības iestādē "Kultūra"', 21.
  • Referāts 'Mārketinga darbība Jelgavas pilsētas pašvaldības iestādē "Kultūra"', 22.
  • Referāts 'Mārketinga darbība Jelgavas pilsētas pašvaldības iestādē "Kultūra"', 23.
  • Referāts 'Mārketinga darbība Jelgavas pilsētas pašvaldības iestādē "Kultūra"', 24.
  • Referāts 'Mārketinga darbība Jelgavas pilsētas pašvaldības iestādē "Kultūra"', 25.
  • Referāts 'Mārketinga darbība Jelgavas pilsētas pašvaldības iestādē "Kultūra"', 26.
  • Referāts 'Mārketinga darbība Jelgavas pilsētas pašvaldības iestādē "Kultūra"', 27.
  • Referāts 'Mārketinga darbība Jelgavas pilsētas pašvaldības iestādē "Kultūra"', 28.
  • Referāts 'Mārketinga darbība Jelgavas pilsētas pašvaldības iestādē "Kultūra"', 29.
  • Referāts 'Mārketinga darbība Jelgavas pilsētas pašvaldības iestādē "Kultūra"', 30.
  • Referāts 'Mārketinga darbība Jelgavas pilsētas pašvaldības iestādē "Kultūra"', 31.
  • Referāts 'Mārketinga darbība Jelgavas pilsētas pašvaldības iestādē "Kultūra"', 32.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Mārketinga vide kultūras iestādē    5
1.1.  Mārketinga iekšējās vides struktūra, to veidojošie faktori    6
1.2.  Mārketinga ārējas vides struktūra, to veidojošie faktori    7
1.3.  Mārketinga pamatprincipi    8
2.  JPPA “Kultūra” iestādes mārketinga darbības analīze    10
2.1.  Kultūras pakalpojuma apraksts    10
2.2.  Iekšējās mārketinga vides izvērtējums (analīze)    12
2.3.  Ārējās mārketinga vides izvērtējums (analīze)    13
2.4.  SVID/ PEST/(analīze)    14
3.  JPPA „Kultūra” rīkoto pasākumu pētījums    17
3.1.  Pasākumu norises un organizēšanas darbības plāns    21
3.2.  Pasākumu izvērtējums    23
4.  JPPA „Kultūra” mārketinga pasākumu kompleksu darbības uzlabošana    24
  Secinājumi    25
  Priekšlikumi    26
  Izmantotā literatūra un avoti    27
  Pielikumi    29
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. No teorētisko avotu analīzes secināts, ka jebkurai organizācijai, neatkarīgi no nozares, kurā tā darbojas, savu darbību būtu jābalsta uz iepriekš izstrādātas stratēģijas, kura ietver misiju, vīziju un stratēģiskos mērķus. Lai šo stratēģiju varētu īstenot, ir jāizvirza pārbaudāmi mērķi un stratēģija ir jāveido balstoties uz valstī izstrādātām vadlīnijām, ilgtermiņa plāniem, kā arī iedzīvotāju sniegtajiem viedokļiem un attiecīgās nozares pašreizējo situāciju.
2. JPPA „Kultūra” kolektīvs ir draudzīgs un komunikabls, kas veicina labu sadarbību starp kolēģiem. Darbinieki veiksmīgi spēj sadalīt darba pienākumus, neskatoties uz to, ka vienlaicīgi norisinās vairāku pasākumu organizēšana dažādu to attīstības posmos, un vēl ikdienas nodarbības pašdarbības kolektīviem. Aģentūras pasākumiem ir augta kvalitāte un iedzīvotāji labprāt tos apmeklē, bet pēc pasākuma ir ļoti grūti atrast atsauces, apmeklētāju domas un ieteikumus.
3. Pēc darba ietvaros veiktās iedzīvotāju aptaujas, secināts, ka Jelgavas iedzīvotāji izrāda vēlmi pēc jauniem un vēl nebijušiem kultūras pasākumiem un aktivitātēm.

Autora komentārsAtvērt
Atlants