Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Pedagoģiskais plāns', 1.
  • Konspekts 'Pedagoģiskais plāns', 2.
  • Konspekts 'Pedagoģiskais plāns', 3.
  • Konspekts 'Pedagoģiskais plāns', 4.
  • Konspekts 'Pedagoģiskais plāns', 5.
  • Konspekts 'Pedagoģiskais plāns', 6.
  • Konspekts 'Pedagoģiskais plāns', 7.
  • Konspekts 'Pedagoģiskais plāns', 8.
  • Konspekts 'Pedagoģiskais plāns', 9.
  • Konspekts 'Pedagoģiskais plāns', 10.
  • Konspekts 'Pedagoģiskais plāns', 11.
  • Konspekts 'Pedagoģiskais plāns', 12.
  • Konspekts 'Pedagoģiskais plāns', 13.
Darba fragmentsAizvērt

Studiju priekšmets citoloģija
1 studiju gada 1 semestrim.
Docētāja Baiba Eversone pedagoģiskais plāns lekcijai Nr.7
1.Lekcijas tēma: pārmantojamās slimības.
Lekcijas ilgums: 2 stundas
Lekcijas vieta:224 kab.
2. Priekšnoteikumi:
Docētājam: 1) jābūt priekšstatam par to, ko un cik daudz studenti zina par šo tēmu;
2)Jāizvērtē lietas par ko varētu pastāstīt vairāk.
3. Nodarbības mērķis: dot studentiem iespēju uzzināt un izprast pārmantojamo slimību cēloņus un patoloģijas izpausmi. Gūt priekšstatu par gēnu slimību pārmantošanu, diagnostikas, profilakses un ārstēšanas iespējām. Tāpat arī par hromosomu slimību pārmantošanu, diagnostiku, profilaktisku un ārstēšanu.
Spēt diferencēt gēnu slimības no hromosomu slimībām.
4.Nodarbības uzdevumi:
Izglītojošais: studenti pēc šīs lekcijas spēs atšķirt un izprast pataloģijas no saslimšanām, kas līdzinās pataloģijām.
Audzinošais: studenti spēs izskaidrot gēnu un hromosomu slimību atšķirības, cēloņus, profilaktiku, diagnostiku, ārstēšanas iesējas.
Attīstošais: spēs atrisināt vienkāršas problēmsituācijas par pārmantotajām slimībām, pielietojot citoloģijas un ģenētikas kursā iegūtas zināšanas.
5. Mācību principi un metodes: lekcijas, prakse, semināri, patstāvīgais darbs.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants