Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.12.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 1.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 2.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 3.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 4.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 5.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 6.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 7.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 8.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 9.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 10.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 11.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 12.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 13.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 14.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 15.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 16.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 17.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 18.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 19.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 20.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Pedagoģisko vērojumu analīze    5
2.  Iesaistīšanās pedagoģiskajā procesā    8
3.  Secinājumi    19
  Pašvērtējums    20
Darba fragmentsAizvērt

3. Secinājumi
1. Praksē izvirzītais mērķis un uzdevumi tika sekmīgi izpildīti.
2. Iesaistoties pedagoģiskajā procesā ir svarīgi formulēt mērķi un uzdevums, lai sasniegtu vēlamo rezultātu. Tāpat ir svarīgi izmantot vairākas mācību metodes un paņēmienus, lai sekmētu bērna izziņas attīstību. Svarīgi ir piemeklēt vecumam atbilstošus paņēmienus.
3. Jau prakses sākumā jāveido pozitīvs kontakts ar bērniem, rast uzticību, kā arī ieinteresēt viņus. Ja bērni būs ieinteresēti, viņi labprāt piedalīsies nodarbībās un citās aktivitātēs. Svarīgi ir bērniem ļaut izpausties un būt patstāvīgiem.
4. Svarīgas ir kolēģu savstarpējās attiecības. Darba gaitā ir jālūdz palīdzība dažādos jautājumos, padomi problēmsituāciju risināšanā. Iespējams kolēģis radušos situāciju var novērot no malas un ieteikt labāko risinājumu. Tāpat arī ir svarīga sadarbība dažādu aktivitāšu organizēšanā.
5. Jārod savstarpēja uzticēšanās ar vecākiem. Tāpat vecāki ir jāinformē par dažādam aktivitātēm. Ir savstarpēji jākomunicē, tāda veidā rodot ceļu bērna pilnvērtīgāku attīstību.

Atlants