Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļi un kampaņas', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļi un kampaņas', 2.
  • Konspekts 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļi un kampaņas', 3.
  • Konspekts 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļi un kampaņas', 4.
  • Konspekts 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļi un kampaņas', 5.
  • Konspekts 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļi un kampaņas', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas izplatīšanas līdzekļi ir informācijas kanālI, caur kuru reklāmas ziņojums nonāk līdz patērētājam, parasti to nosaka reklāmdevējs. Eksistē bezgalīgi daudz reklāmas veidi, piemēram: radio, TV, laikraksti, žurnāli, cenu saraksti, dažādas rokasgrāmatas (reģionālās, sezonālās, „Dzeltenās lapas”, tirdzniecības, ražošanas), pārdevēju vizītkartes, izkārtnes, e-pasta vēstules, „flaieri", pastkartītes, brošūras, kuponi, preses izlaidumi, atvērto durvju dienu sludinājumi, intervijas, semināri, sponsorēšana, tele mārketings, aptaujas lapas, atlaižu piedāvājumi, speciāla reklāma uz dažādiem sadzīves priekšmetiem, reklāmas izkārtnes uz autoceļiem, veikaliem, izdales materiāli, gaisa baloni.
Laikraksti – tos var iedalīt dienas, piemēram, Diena, Neatkarīgā Rīta Avīze, Telegraf, un nedēļas – Subota – izdevumos. Pēc izplatības tos var iedalīt republikāniskājos – Diena, Telegraf – un vietējos jeb reģionālajos – Bauskas Dzīve, Rīgas Balss.
Žurnāli – tos iedala pēc iznākšanas biežuma – ikmēneša, piemēram, Santa, Klubs, Deko, un nedēļas, piemēram, Privātā Dzīve, Ieva, Kas Jauns.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants