Vērtējums:
Publicēts: 19.06.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Virzīšanas pasākumu analīze. Nordea Rīgas maratons', 1.
  • Eseja 'Virzīšanas pasākumu analīze. Nordea Rīgas maratons', 2.
  • Eseja 'Virzīšanas pasākumu analīze. Nordea Rīgas maratons', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Pozitīvi vērtēju pasākuma organizatoru ideju par atpazīstamu cilveku piesaisti un sižetu veidošanu, kur tika iekļauti dažādi profesiju pārstāvji, dažādu dzīvestilu piekritēji (stjuarte, kompāniju vadītāji, studenti, „atmuguriski skrējējs” u.c.). Šī ideja piesaistīja cilvēku uzmanību un tos mudināja pieteikties.
Kā ieteikumu varētu minēt savlaicīgu dalībnieku aicinājumu pieteikties, samaksājot dalības maksu, kas ir samērā lētāka nekā mēnešos, kad līdz maratonam atlicis tikai nedaudz. Pasākuma organizatoriem tādējādi ir garantija un aptuvens skatījums par dalībnieku skaitu konkrētajā gadā. Iespēja iegādāties dalību maratonam ātrāk jau pastāv, taču potenciālie dalībnieki savlaicīgi netiek informēti, līdz ar to piemirst par maratonu, tāpēc nepieciešams atgādinājums.

Autora komentārsAtvērt
Atlants