Vērtējums:
Publicēts: 28.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Masu mediju un informāciju komunikāciju tehnoloģiju ietekme skolu jaunatnes pasa', 1.
  • Referāts 'Masu mediju un informāciju komunikāciju tehnoloģiju ietekme skolu jaunatnes pasa', 2.
  • Referāts 'Masu mediju un informāciju komunikāciju tehnoloģiju ietekme skolu jaunatnes pasa', 3.
  • Referāts 'Masu mediju un informāciju komunikāciju tehnoloģiju ietekme skolu jaunatnes pasa', 4.
  • Referāts 'Masu mediju un informāciju komunikāciju tehnoloģiju ietekme skolu jaunatnes pasa', 5.
  • Referāts 'Masu mediju un informāciju komunikāciju tehnoloģiju ietekme skolu jaunatnes pasa', 6.
  • Referāts 'Masu mediju un informāciju komunikāciju tehnoloģiju ietekme skolu jaunatnes pasa', 7.
  • Referāts 'Masu mediju un informāciju komunikāciju tehnoloģiju ietekme skolu jaunatnes pasa', 8.
  • Referāts 'Masu mediju un informāciju komunikāciju tehnoloģiju ietekme skolu jaunatnes pasa', 9.
  • Referāts 'Masu mediju un informāciju komunikāciju tehnoloģiju ietekme skolu jaunatnes pasa', 10.
  • Referāts 'Masu mediju un informāciju komunikāciju tehnoloģiju ietekme skolu jaunatnes pasa', 11.
  • Referāts 'Masu mediju un informāciju komunikāciju tehnoloģiju ietekme skolu jaunatnes pasa', 12.
  • Referāts 'Masu mediju un informāciju komunikāciju tehnoloģiju ietekme skolu jaunatnes pasa', 13.
  • Referāts 'Masu mediju un informāciju komunikāciju tehnoloģiju ietekme skolu jaunatnes pasa', 14.
  • Referāts 'Masu mediju un informāciju komunikāciju tehnoloģiju ietekme skolu jaunatnes pasa', 15.
  • Referāts 'Masu mediju un informāciju komunikāciju tehnoloģiju ietekme skolu jaunatnes pasa', 16.
  • Referāts 'Masu mediju un informāciju komunikāciju tehnoloģiju ietekme skolu jaunatnes pasa', 17.
  • Referāts 'Masu mediju un informāciju komunikāciju tehnoloģiju ietekme skolu jaunatnes pasa', 18.
  • Referāts 'Masu mediju un informāciju komunikāciju tehnoloģiju ietekme skolu jaunatnes pasa', 19.
  • Referāts 'Masu mediju un informāciju komunikāciju tehnoloģiju ietekme skolu jaunatnes pasa', 20.
  • Referāts 'Masu mediju un informāciju komunikāciju tehnoloģiju ietekme skolu jaunatnes pasa', 21.
  • Referāts 'Masu mediju un informāciju komunikāciju tehnoloģiju ietekme skolu jaunatnes pasa', 22.
  • Referāts 'Masu mediju un informāciju komunikāciju tehnoloģiju ietekme skolu jaunatnes pasa', 23.
  • Referāts 'Masu mediju un informāciju komunikāciju tehnoloģiju ietekme skolu jaunatnes pasa', 24.
  • Referāts 'Masu mediju un informāciju komunikāciju tehnoloģiju ietekme skolu jaunatnes pasa', 25.
  • Referāts 'Masu mediju un informāciju komunikāciju tehnoloģiju ietekme skolu jaunatnes pasa', 26.
  • Referāts 'Masu mediju un informāciju komunikāciju tehnoloģiju ietekme skolu jaunatnes pasa', 27.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Masu mediju un informāciju komunikāciju tehnoloģiju (IKT) raksturojums    6
1.1.  Masu mediji    6
1.2.  Informāciju un komunikāciju tehnoloģijas    7
2.  Masu mediju un IKT vieta jaunatnes socializācijas procesā    9
2.1.  Jaunatnes socializācija savā starpā    9
2.1.1.  Tehnoloģijas, ar kuru palīdzību jaunatne socializē    9
2.2.  Socializācija ar apkārtējiem cilvēkiem (ģimeni, skolotājiem u.c.)    10
3.  Masu mediju un IKT ietekme uz jaunatni    11
3.1.  Pozitīvie aspekti    12
3.2.  Negatīvie aspekti    13
4.  Masu mediju un IKT pieejamība jaunatnei    14
4.1.  Pieejamība dzīvesvietā    14
4.2.  Masu mediju un IKT pieejamība un tā izmantošana mācību iestādē    15
5.  Skolēnu viedoklis un izpratne par masu medijiem un IKT    16
6.  Secinājumi    22
  Izmantotie informācijas avoti    23
  Pielikums    24
Darba fragmentsAizvērt

Darba tēma: Masu mediju un informāciju komunikāciju tehnoloģiju ietekme skolu jaunatnes pasaules uztverē, zināšanu un vērtību producēšanā.
Darba autore izvēlējās šo tēmu, jo tā ir aktuāla un autori interesējoša. Ar savu darbu autore vēlējās izpētīt, kāda ir apkārtējo cilvēku attieksme pret jaunākajām tehnoloģijām. Mūsdienu cilvēku visbiežāk ietekmē kas redzēts vai dzirdēts un šādas iespējas sniedz IKT. Tika pētītas masu mediju un IKT – radio, laikrakstu, televīzijas un interneta ietekme uz mūsdienu bērnu un jauniešu pasaules uztveri, zināšanām un vērtību sistēmu.

Darba mērķis: Iepazīties ar pieejamo informāciju, aptaujāt bērnus, jauniešus un skolotājus un izpētīt, cik lielā mērā tiek izmainīta jaunatnes pasaule masu mediju un IKT ietekmē.

Darba uzdevumi:
1. Iepazīties ar pieejamo teorētisko materiālu.
2. Iepazīties ar skolēnu izmantotajiem un pieejamajiem masu medijiem un IKT.
3. Veikt pētījumu par masu mediju ietekmi uz skolu jaunatni.

Darba hipotēze: Masu mediji un IKT ieņem arvien nozīmīgāku vietu skolu jaunatnes socializācijas procesā, pasaules uztverē, savstarpējā komunikācijā.

Darba metodes:
• Teorētiskā – literatūras un interneta materiālu izpēte.
• Empīriskā – anketēšana, rezultātu apkopojums.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants