Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Cilvēka kā baltas lapas skatījums Džona Loka filosofijā un tā pedagoģiskā nozīme', 1.
  • Referāts 'Cilvēka kā baltas lapas skatījums Džona Loka filosofijā un tā pedagoģiskā nozīme', 2.
  • Referāts 'Cilvēka kā baltas lapas skatījums Džona Loka filosofijā un tā pedagoģiskā nozīme', 3.
  • Referāts 'Cilvēka kā baltas lapas skatījums Džona Loka filosofijā un tā pedagoģiskā nozīme', 4.
  • Referāts 'Cilvēka kā baltas lapas skatījums Džona Loka filosofijā un tā pedagoģiskā nozīme', 5.
  • Referāts 'Cilvēka kā baltas lapas skatījums Džona Loka filosofijā un tā pedagoģiskā nozīme', 6.
  • Referāts 'Cilvēka kā baltas lapas skatījums Džona Loka filosofijā un tā pedagoģiskā nozīme', 7.
  • Referāts 'Cilvēka kā baltas lapas skatījums Džona Loka filosofijā un tā pedagoģiskā nozīme', 8.
  • Referāts 'Cilvēka kā baltas lapas skatījums Džona Loka filosofijā un tā pedagoģiskā nozīme', 9.
  • Referāts 'Cilvēka kā baltas lapas skatījums Džona Loka filosofijā un tā pedagoģiskā nozīme', 10.
  • Referāts 'Cilvēka kā baltas lapas skatījums Džona Loka filosofijā un tā pedagoģiskā nozīme', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  17.gadsimta Anglija. Džons Loks    4
1.1.  “Eseja par cilvēka sapratni”    5
2.  Dž.Loka pedagoģiskā koncepcija    5
2.1.  “Domas par audzināšanu”    6
  Secinājumi    10
Darba fragmentsAizvērt

Cik bieži skolās tiek dzirdēts – “ko sēdi kā balta lapa”! Ne bez pamata šāds, nu jau “folklorizēts” izteiciens! Tabula rasa (neaprakstīta tāfele vai balta lapa) ……, pirmo reizi tieši angļu filozofa Džona Loka leksikā parādījās šis izteiciens. Un tas ir tikai viens no neskaitāmajiem jautājumiem, ar kuriem cilvēka prāts mēdz būt nodarbināts.
Dž.Loks, pirmkārt, mudināja izpētīt cilvēka sapratni, noskaidrot tās spējas un kādiem uzdevumiem tā piemērota. Šinī darbā centos rast atbildes uz sev neskaidriem jautājumiem.
Šīs tēmas izvēle nebija nejauša, interesanti aizdomāties par to, kā cilvēks domā, cik daudz mūsos ir iedzimtā, cik daudz sevi pilnveidojam pašu spēkiem un cik sabiedrība?!
Lai labāk izprastu šī filozofa mācību, idejas, svarīgi to aplūkot arī vēsturiskajā kontekstā, tādēļ nākošā nodaļa būs veltīta nelielam tā laika aprakstam, kurā dzīvoja un darbojās Dž. Loks.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants