• Darbinieku kreativitāte kā uzņēmuma mērķu sasniegšanas veicinātāja

     

    Prezentācija24 Vadība

Vērtējums:
Publicēts: 07.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Darbinieku kreativitāte kā uzņēmuma mērķu sasniegšanas veicinātāja', 1.
  • Prezentācija 'Darbinieku kreativitāte kā uzņēmuma mērķu sasniegšanas veicinātāja', 2.
  • Prezentācija 'Darbinieku kreativitāte kā uzņēmuma mērķu sasniegšanas veicinātāja', 3.
  • Prezentācija 'Darbinieku kreativitāte kā uzņēmuma mērķu sasniegšanas veicinātāja', 4.
  • Prezentācija 'Darbinieku kreativitāte kā uzņēmuma mērķu sasniegšanas veicinātāja', 5.
  • Prezentācija 'Darbinieku kreativitāte kā uzņēmuma mērķu sasniegšanas veicinātāja', 6.
  • Prezentācija 'Darbinieku kreativitāte kā uzņēmuma mērķu sasniegšanas veicinātāja', 7.
  • Prezentācija 'Darbinieku kreativitāte kā uzņēmuma mērķu sasniegšanas veicinātāja', 8.
  • Prezentācija 'Darbinieku kreativitāte kā uzņēmuma mērķu sasniegšanas veicinātāja', 9.
  • Prezentācija 'Darbinieku kreativitāte kā uzņēmuma mērķu sasniegšanas veicinātāja', 10.
  • Prezentācija 'Darbinieku kreativitāte kā uzņēmuma mērķu sasniegšanas veicinātāja', 11.
  • Prezentācija 'Darbinieku kreativitāte kā uzņēmuma mērķu sasniegšanas veicinātāja', 12.
  • Prezentācija 'Darbinieku kreativitāte kā uzņēmuma mērķu sasniegšanas veicinātāja', 13.
  • Prezentācija 'Darbinieku kreativitāte kā uzņēmuma mērķu sasniegšanas veicinātāja', 14.
  • Prezentācija 'Darbinieku kreativitāte kā uzņēmuma mērķu sasniegšanas veicinātāja', 15.
  • Prezentācija 'Darbinieku kreativitāte kā uzņēmuma mērķu sasniegšanas veicinātāja', 16.
  • Prezentācija 'Darbinieku kreativitāte kā uzņēmuma mērķu sasniegšanas veicinātāja', 17.
  • Prezentācija 'Darbinieku kreativitāte kā uzņēmuma mērķu sasniegšanas veicinātāja', 18.
  • Prezentācija 'Darbinieku kreativitāte kā uzņēmuma mērķu sasniegšanas veicinātāja', 19.
  • Prezentācija 'Darbinieku kreativitāte kā uzņēmuma mērķu sasniegšanas veicinātāja', 20.
  • Prezentācija 'Darbinieku kreativitāte kā uzņēmuma mērķu sasniegšanas veicinātāja', 21.
  • Prezentācija 'Darbinieku kreativitāte kā uzņēmuma mērķu sasniegšanas veicinātāja', 22.
  • Prezentācija 'Darbinieku kreativitāte kā uzņēmuma mērķu sasniegšanas veicinātāja', 23.
  • Prezentācija 'Darbinieku kreativitāte kā uzņēmuma mērķu sasniegšanas veicinātāja', 24.
Darba fragmentsAizvērt

Pēc Starko ir jāievēro vismaz trīs prioritātes kreativitātes attīstīšanā:
1. kreatīvai personībai ir jābūt zināšanām un kompetencei kādā jomā;
2. ir svarīgi zināt stratēģijas, kā izvirzīt jaunas problēmas un paraudzīties uz pētāmo problēmu jaunā veidā;
3. ir būtiski stiprināt indivīda motivāciju pat ilgstošai darbībai.

Tiek uzskatīts, ka kreativitāti veido šādas savstarpēji saistītas komponentes: intelektuālās spējas, zināšanas, domāšanas stili, personība, motivācija un vide (Sternberg & Lubart, 1999). Īpaši svarīgas ir trīs intelektualās spējas (Sternberg & Lubart, 1996):
 integrētās spējas saskatīt problēmas jaunā veidā un atbrīvoties no tradicionālās domāšanas saiknēm;
analītiskā spēja saprast, kuru no idejām ir vērts īstenot;
spēja pārliecināt citus par savu ideju pareizību un vērtīgumu.

M.Kolinsa un T.Amabile (Collins & Amabile,1999), izceļ iekšējās un ārējās motivācijas nozīmi kreativitātes attīstīšanā. Viņas uzskata, ka kreatīva darba radīšanā ir savstarpēji nepieciešama
1. Vadošā - iekšējā motivācija uzdevuma veikšanai;
2. Zināšanas, prasmes un talants konkrētajā jomā.
3. Kreativitātei būtiski procesi (kognitīvās prasmes un darba stili, kuri veicina.

Autora komentārsAtvērt
Atlants