Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.07.2025.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Dealing with customer complaints (The Economist)', 1.
Darba fragmentsAizvērt

The Economist laikrakstā faktiski runā par cīņu ar neskaitāmajām klientu sūdzībām pandēmijas laikā. Uzņēmuma iespējas atspoguļojas produktu vai pakalpojumu sniegšanas kvalitātē.
Uzņēmuma reputāciju var ļoti negatīvi ietekmēt atsauksme, kas vēlāk izplatās internetā un kļūst populāra. Viens no tādiem gadījumiem 2008. gadā notika ar aviokompāniju United, kad pēc vairāku sūdzību iesniegšanas par sabojātu ģitāru mūziķis nofilmēja video ar nosaukumu “United lauž ģitāras”. Pēc vēl kādas sūdzības 2017. gadā tā kļuva par sabiedrības visvairāk neieredzēto aviokompāniju

Atlants