Vērtējums:
Publicēts: 14.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Konspekts 'Attīstības zonas', 1.
  • Konspekts 'Attīstības zonas', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Individuālā pieeja nosaka, ka stundās jānodrošina individuālu mācīšanas stils katram skolēnam, ņemot vērā tā personības īpatnības, attīstības līmeni, attīstības dinamiku un uztveres spējas. Vispārējās prasības pareizi jāsaskaņo ar individuālo pieeju skolēniem, jo cilvēki ar savām spējam atšķiras cits no cita. Spējas attīstās nevienmērīgi, bieži īslaicīgs sastingums mijas ar paātrinātu attīstību. Tas prasa individualizāciju, sevišķu pedagoģisko taktu. Vieniem bērniem jāuzstāda paaugstinātas prasības un jādod papildus uzdevumi, citiem jāpalīdz, lai spējas ātrāk attīstītos, papildinātos trūkstošās zināšanas, veidotos vajadzīgās prasmes, varbūt pat kompensācijas mehānismi.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants