Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.02.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolā', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolā', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolā', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolā', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolā', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolā', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolā', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolā', 8.
Darba fragmentsAizvērt

5. Veikt savas pedagoģiskās darbības pašanalīzi.
Prakses laikā sasniedzu izvirzītos mērķus un izpildīju izvirzītos uzdevumus, visi tika labi realizēti. Prakses laiks bija atraktīvs un dinamisks, un brīžiem bija rūti sekot līdziprakses uzdevumiem.
Vadījos pēc grupas nodarbību dienas plāna un galvenajiem uzdevumiem, lai realizētu pirmsskolas izglītības iestādes mērķus.
Es izmantoju ilustratīvi izskaidrojošo mācību metodi, parādot un izskaidrojot, kā arī praktiskā darba metodes. Bērni guva jaunas zināšanas un aizrautīgi darbojās kopā ar mani. Viņiem patika viss, kas ir jauns un vēl neiepazīts. Bērni ir ļoti radoši, kaut arī ir jaukta vecuma grupiņa un paši spēj veidot, tikai vajag mazliet palīdzēt.
Ar bērniem mēs ātri atradām kontaktu viens ar otru. Grupiņā darbojas atsaucīga kolēģe, reizēm mani pamācīja. Praskes laikā palīdzēju bērniem mācīties Ziemassvētku dzejoļus un dziesmas.
Apņemos arī turpmāk realizēt savus mērķusun uzdevumus. Uzskatu ka spēju veiksmīgi sagatavoties un vadīt dažāda veida nodarbības un aktivitātēs, jo bērnibija atsaucīgi un izrādīja pozitīvas emocijas.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants