Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.08.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Reklāmas politika uzņēmumā LatinSoft', 1.
  • Referāts 'Reklāmas politika uzņēmumā LatinSoft', 2.
  • Referāts 'Reklāmas politika uzņēmumā LatinSoft', 3.
  • Referāts 'Reklāmas politika uzņēmumā LatinSoft', 4.
  • Referāts 'Reklāmas politika uzņēmumā LatinSoft', 5.
  • Referāts 'Reklāmas politika uzņēmumā LatinSoft', 6.
  • Referāts 'Reklāmas politika uzņēmumā LatinSoft', 7.
  • Referāts 'Reklāmas politika uzņēmumā LatinSoft', 8.
  • Referāts 'Reklāmas politika uzņēmumā LatinSoft', 9.
  • Referāts 'Reklāmas politika uzņēmumā LatinSoft', 10.
  • Referāts 'Reklāmas politika uzņēmumā LatinSoft', 11.
  • Referāts 'Reklāmas politika uzņēmumā LatinSoft', 12.
  • Referāts 'Reklāmas politika uzņēmumā LatinSoft', 13.
  • Referāts 'Reklāmas politika uzņēmumā LatinSoft', 14.
  • Referāts 'Reklāmas politika uzņēmumā LatinSoft', 15.
  • Referāts 'Reklāmas politika uzņēmumā LatinSoft', 16.
  • Referāts 'Reklāmas politika uzņēmumā LatinSoft', 17.
  • Referāts 'Reklāmas politika uzņēmumā LatinSoft', 18.
  • Referāts 'Reklāmas politika uzņēmumā LatinSoft', 19.
  • Referāts 'Reklāmas politika uzņēmumā LatinSoft', 20.
  • Referāts 'Reklāmas politika uzņēmumā LatinSoft', 21.
  • Referāts 'Reklāmas politika uzņēmumā LatinSoft', 22.
  • Referāts 'Reklāmas politika uzņēmumā LatinSoft', 23.
  • Referāts 'Reklāmas politika uzņēmumā LatinSoft', 24.
  • Referāts 'Reklāmas politika uzņēmumā LatinSoft', 25.
  • Referāts 'Reklāmas politika uzņēmumā LatinSoft', 26.
  • Referāts 'Reklāmas politika uzņēmumā LatinSoft', 27.
  • Referāts 'Reklāmas politika uzņēmumā LatinSoft', 28.
  • Referāts 'Reklāmas politika uzņēmumā LatinSoft', 29.
  • Referāts 'Reklāmas politika uzņēmumā LatinSoft', 30.
  • Referāts 'Reklāmas politika uzņēmumā LatinSoft', 31.
  • Referāts 'Reklāmas politika uzņēmumā LatinSoft', 32.
  • Referāts 'Reklāmas politika uzņēmumā LatinSoft', 33.
  • Referāts 'Reklāmas politika uzņēmumā LatinSoft', 34.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  REKLĀMAS POLITIKAS JĒDZIENS UN BŪTĪBA    5
2.  REKLĀMAS TIPI    9
3.  REKLĀMAS MĒRĶI    11
4.  MĒRĶAUDITORIJAS NOTEIKŠANA    13
5.  TĒMU UN DEVĪŽU IZVĒLE    15
6.  REKLĀMAS ZIŅOJUMA IZSTRĀDE    16
7.  REKLĀMAS ĒTIKA    20
8.  REKLĀMAS BUDŽETA PLĀNOŠANA UN APRĒĶINĀŠANA    21
9.  REKLĀMAS IZPLATĪŠANAS LĪDZEKĻU IZVĒLE    27
10.  REKLĀMAS POLITIKA SIA LATINSOFT    30
11.  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    32
12.  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    34
Darba fragmentsAizvērt

Pēdējā laikā Latvijā paradās arvien vairāk uzņēmumu, kuri piedalās tirgū, ražojot vai pārdodot savu produkciju. Lai izceltu piedāvāto preci vai pakalpojumu, ka arī pievērstu pircēju uzmanību, ir nepieciešama patērētāju informētība par uzņēmumu. Vislabāk to var sasniegt ar reklāmas palīdzību.

Lai sasniegtu uzstādītus mērķus un plānveidīgi attīstīties uzņēmumam ir nepieciešams izstrādāt un īstenot noteiktu reklāmas politiku, kas būs vispiemērotākā.

Reklāma dod iespēju informēt sabiedrību par produktiem un pakalpojumiem, to uzlabojumiem un konkurētspējīgajām priekšrocībām. Reklāmas pamatā parasti ir: tirgus izpēte, mērķauditorijas noteikšana un izvēle. Pēc iegūtajiem datiem arī tiek nolemts, kāda reklāma būs atbilstošāka noteiktam produktam vai pakalpojumam. Reklāma parādās tur, kur konkurenti cīnās par pircējiem. Uzņēmējs lietojot reklāmu, var gūt fantastiskus panākumus vai ciest katastrofālus zaudējumus. Pats interesantākais ir tajā apstāklī, ka reklāmas kampaņu rezultātus paredzēt ir praktiski neiespējami.

Reklāma sen vairs nav tikai sludinājums, kurā informē patērētāju par preču izpārdošanu, pēdējos gados tā ir kļuvusi par nozīmīgu līdzekli mērķu (kā ekonomisku, tā politisku) sasniegšanai, ko derētu iepazīt tuvāk.

Tā kā reklāma ir ļoti plašs jēdziens un tā ir daudzveidīga, uzņēmumam ir vērts izstrādāt noteiktu reklāmas politiku (ko var nosacīti nosaukt par patērētāju “uzvedības modeli”) un saskaņā ar to veikt savu darbību. Tādas politikas izstrādāšana palīdz izvairīties no liekas laika, naudas un citu uzņēmuma resursu nelietderīgas iztērēšanas. Darba mērķis – izpētīt reklāmas politiku tirdzniecības uzņēmumā.

Darba uzdevumi:

► apskatīt reklāmas politikas būtību;
► izpētīt reklāmas politikas galvenos posmus;
► izpētīt reklāmas līdzekļus, to būtību un priekšrocības/trūkumus;
► izanalizēt reklāmas politiku SIA „LatInSoft”.

Darba izstrādāšanai tika pielietotas analītiskas, statistiskas, novērošanas, kvalitatīvas pētīšanas, grafiskas metodes. Teorētiskā bāze ir dažādu autoru darbi, tīkla resursi, kā arī nepublicētie materiāli par uzņēmumu.
Reklāma kā ziņojumu izplatīšanas paņēmiens pasaulē ir pazīstama jau sen. To izmanto, lai veidotu uzņēmuma imidžu, nostiprinātu cilvēku nostāju par noteiktu produktu vai pakalpojumu; to kvalitāti un cenu; izplatītu informāciju par produktu pārdošanu; propagandētu noteiktas idejas u.tml.
Reklāma (latīniski “reclamare” – skaļi kliegt) iedarbojas uz cilvēka prātu, jūtām, paradumiem, domāšanu, lai veicinātu preču pieprasījumu. Ar reklāmu palīdzību iegūto informāciju cilvēks var pieņemt zināšanai, var noraidīt, var iegaumēt vai aizmirst. Reklāmas uzdevums ir izraisīt cilvēkā vēlēšanos iegādāties reklamējamo preci, turklāt tai ir jāveido tāda sabiedriskā doma, lai preci censtos iegādāties vairāk iedzīvotāju [2]. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants