Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.05.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Prakses atskaite 'Sabiedrisko attiecību speciālists uzņēmumā SIA "X"', 1.
  • Prakses atskaite 'Sabiedrisko attiecību speciālists uzņēmumā SIA "X"', 2.
  • Prakses atskaite 'Sabiedrisko attiecību speciālists uzņēmumā SIA "X"', 3.
  • Prakses atskaite 'Sabiedrisko attiecību speciālists uzņēmumā SIA "X"', 4.
  • Prakses atskaite 'Sabiedrisko attiecību speciālists uzņēmumā SIA "X"', 5.
  • Prakses atskaite 'Sabiedrisko attiecību speciālists uzņēmumā SIA "X"', 6.
  • Prakses atskaite 'Sabiedrisko attiecību speciālists uzņēmumā SIA "X"', 7.
  • Prakses atskaite 'Sabiedrisko attiecību speciālists uzņēmumā SIA "X"', 8.
  • Prakses atskaite 'Sabiedrisko attiecību speciālists uzņēmumā SIA "X"', 9.
  • Prakses atskaite 'Sabiedrisko attiecību speciālists uzņēmumā SIA "X"', 10.
  • Prakses atskaite 'Sabiedrisko attiecību speciālists uzņēmumā SIA "X"', 11.
  • Prakses atskaite 'Sabiedrisko attiecību speciālists uzņēmumā SIA "X"', 12.
  • Prakses atskaite 'Sabiedrisko attiecību speciālists uzņēmumā SIA "X"', 13.
  • Prakses atskaite 'Sabiedrisko attiecību speciālists uzņēmumā SIA "X"', 14.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
  SIA „x”    3
  Uzņēmuma struktūra    4
  Sabiedrisko attiecību darba organizācija uzņēmumā    5
  Dokumentu plūsma uzņēmumā SIA „x”    6
  Iekšējā komunikācija uzņēmumā    7
  Ārējā komunikācija uzņēmumā    8
  Sadarbība ar klientiem    9
  Mani pienākumi prakses laikā    10
  Secinājumi un priekšlikumi    11
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
• Vislielākā uzmanība jāpievērš klienta vajadzību, ērtību un vēlmju īstenošanai, un pakalpojuma cenas saskaņošanai ar konkurentiem, jo apmierināts klients ir vislabākā internetveikala reklāma;
• Pateicoties rūpīgam un neatlaidīgam darbam, internetveikals salīdzinoši nelielā laika periodā (pusgada laikā) kļuvis atpazīstams un iecienīts Latvijas interneta lietotāju vidū.
• Uzņēmumā ir labi izveidota iekšējā komunikācijas sistēma, jo visi darbinieki ir lietas kursā par jaunumiem un notiekošo;
• Uzņēmumā ir laipns kolektīvs, kas ir atvērts jaunām idejām un priekšlikumiem;
• Darbinieki uzklausa un respektē katra viedokli.

• Uzņēmums ir nesen nodibināts, tāpēc vēlams izstrādāt konkrētu koncepciju klientu piesaistei;
• Jāapsver iespēju noslēgt sadarbību ar vairākām pārvadājumu firmām, lai operatīvāk varētu noorganizēt piegādes;
• Meklēt sadarbības partnerus, kas vēl nesadarbojas ar internetveikaliem, lai piedāvātu tādu produkciju, kas nav konkurentiem;
• Vairāk popularizēt zīmolu - lai cilvēkiem tas paliek atmiņā;
• Atvēlēt vairāk laika uzņēmuma darbinieku uzklausīšanai „aci pret aci” nevis tikai ar interneta starpniecību.

Autora komentārsAtvērt
Atlants