Vērtējums:
Publicēts: 01.07.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Prakses atskaite 'Maģistra prakse', 1.
  • Prakses atskaite 'Maģistra prakse', 2.
  • Prakses atskaite 'Maģistra prakse', 3.
  • Prakses atskaite 'Maģistra prakse', 4.
  • Prakses atskaite 'Maģistra prakse', 5.
  • Prakses atskaite 'Maģistra prakse', 6.
  • Prakses atskaite 'Maģistra prakse', 7.
  • Prakses atskaite 'Maģistra prakse', 8.
  • Prakses atskaite 'Maģistra prakse', 9.
  • Prakses atskaite 'Maģistra prakse', 10.
  • Prakses atskaite 'Maģistra prakse', 11.
  • Prakses atskaite 'Maģistra prakse', 12.
  • Prakses atskaite 'Maģistra prakse', 13.
  • Prakses atskaite 'Maģistra prakse', 14.
  • Prakses atskaite 'Maģistra prakse', 15.
  • Prakses atskaite 'Maģistra prakse', 16.
  • Prakses atskaite 'Maģistra prakse', 17.
Darba fragmentsAizvērt

4. Kritisks prakses izvērtējums
Praksi izgāju Maltas 2. vidusskolā no 02.12.13.- 29.12.13. Novadīja 30 logopēdiskas nodarbības, gan individuālas, gan frontālas. Nodarbības bija novadītas 5-gadīgo, 6 gadīgo pirmskolas grupiņas, kā arī skolēniem no 1.– 4. klasei. Ir veikts korekcijas darbs bērniem ar lasīšanas un rakstīšanas traucējumiem, ar skaņas izrunas traucējumiem, ar VSNA – 3 pakāpi traucējumiem, optisko disgrāfiju, kā arī bija sarunas gan ar vecākiem, gan ar skolotājiem. Patīkami bija redzēt kā veiktas korekcijas darbs deva rezultātus. Prakses iecerētais ir izpildīts, izdevās veikt korekcijas darbu bērniem ar valodas un runas traucējumiem, savākt pirmatnējo izpētes rezultātus par savu 1. klases bērniem ar valodas traucējumiem, kas tiks izmantots sava maģistra darba praktiskajā daļā. Bija grūtības visu noformēt, tāpēc ka tas aizņem ļoti daudz laikā. Kopumā ir gandarījums par šo praksi, tāpēc kā tas bija savā skolas un darba vietās. Patīkami ka tevi uzklausa, ciena un palīdzēja visi skolas kolēģi, kam prasīju palīdzību. Prakses uzdevumi un mērķi tika izpildīti.

Autora komentārsAtvērt
Atlants