Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.10.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Klases audzinātāju darba analīze', 1.
  • Eseja 'Klases audzinātāju darba analīze', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Vērojot skolotājas profesionālo darbību, strādājot ar bērniem, es secināju, ka skolotāja savu darbu veic ļoti labi.
Katra stunda bērniem ir, ka patīkama saruna, kuras laikā bērni aktīvi darbojas. Viņi mācās pozitīvi domāt, patstāvīgi darboties, un caur to praktisko darbību viņi gūst zināšanas, kuras viņiem noderēs tālākajā dzīvē. Skolotāja tik labi pazīst savus skolēnus, ka var pateikt vai bērns šodien var strādāt grupā vai pārī, bet varbūt viņam labāk šodien strādāt individuāli. Skolotāja redz klases noskaņojumu, un spēj mainīt savu stundu tā, lai vēl vairāk netraumētu bērnus, un lai stunda nezaudētu savu jēgu un nozīmi.
Sarunājoties ar skolotāju un arī pētot visus materiālus es ievēroju to, ka skolotāja lielu uzmanību pievērš sadarbībai ar vecākiem. Ļoti daudz materiālu, kas pierāda, ka skolotāja aktīvi iesaista skolēnu vecākus viņu bērnu skolas gaitās. Tiek rīkotas atvērto durvju dienas, kad vecāki var atnākt uz skolu un sēdēt stundas vērojot savus bērnus. Notiek arī ārpusstundu pasākumi, kad bērni ar saviem vecākiem darbojas kopā. Skolotāja cenšas panākt, lai vecāki nezaudētu saikni ar saviem bērniem, lai viņi vairāk pavada laika kopā, kas ir ļoti svarīgi šajā vecumā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants