Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Prasme klausīties un jautāt', 1.
  • Konspekts 'Prasme klausīties un jautāt', 2.
  • Konspekts 'Prasme klausīties un jautāt', 3.
  • Konspekts 'Prasme klausīties un jautāt', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Prasme klausīties.
Klausīšanās – viena no svarīgākajām cilvēka komunikatīvajām iemaņām, kas ir pat svarīgāka par prasmi runāt, jo ar prasmi klausīties mēs radām pozitīvu iespaidu sarunas partnerim. Cilvēks kontaktējoties laiku sadala šādi:
9% mēs rakstām;
16% - lasām;
30% - runājam;
45% klausāmies.
Personas, kas nav iemācījušās klausīties izmanto tikai 30% no savām komunikatīvajām spējām.
V. Jonass saka, ka „trešā daļa mūsu darba dienas paiet situācijās, kad mums ir jāklausās, bet ir noskaidrots, ka mēs nedzirdam pat ceturto daļu no tā, kas mums bija jādzird.”…

Autora komentārsAtvērt
Atlants