-
Komunikācijas situācijas analīze
Neverbālajā komunikācijā ir jūtamas pauzes brīžos, kad nosūtītājs pabeidz savu stāstu vai dziesmu, viņš ar prieku uztver ovācijas no publikas, kas viņā klausās. Ļoti izpaužas dažādas pozitīvas emocijas gan smaidā, gan smieklos, arī acīs ir redzams prieks. Nosūtītāja balss ir skaļa, viņa runas temps ir vidējs, brīžiem ātrāks, taču vārdu izruna ir ļoti skaidra un saprotama. Kā jau minēju aktiera balss tembrs ir ļoti mainīgs. Ir dzirdami arī trokšņi, kas tiek panākti ar krēsla apgāšanu vai riteņa apgāšanu, kas arī raisa pozitīvas emocijas, būtībā smieklus. Aktieris, kā jau iepriekš pieminēju, rāda ļoti spēcīgas pozas un žestus. Piemēram, sākot pēkšņi dziedāt, dziesmas beigās viņš pieceļas stāvus, viņa kājas ir plecu platumā, labā roka nolaista lejā, bet kreisā pacelta taisni virs galvas un kreisās rokas rādītājpirksts izstiepts arī uz augšu. Arī galva pacelta uz augšu. Šī poza rada sajūtu, ka nosūtītājs ir nedaudz nekaunīgs, bet pārliecināts tajā ko dara. Viņš ļoti spēcīgi žestikulē ar rokām, bet ne pārmērīgi. Mīmika arī ir izteiksmīga. Viņa mute un uzacis ļoti spēcīgi spēj mainīt to cik nopietns vai pārsteigts, vai laimīgs viņš ir. Taču arī mīmika parāda atvērtību. …
2005. gada decembrī Elena Dedženeresa (Ellen DeGeneres) sevis vadītajā šovā ar nosaukumu Elenas Dedženeresas šovs (The Ellen DeGeneres show) intervē aktieri Džimu Keriju (Jim Carrey). Šī komunikācijas situācija bija organizēta un neformāla. Intervija bija apmēram 15 minūtes gara un tās mērķis bija izklaidēt publiku, kā arī reklamēt aktiera jaunāko filmu. Šīs komunikācijas efekts bija izklaidēti intervijas skatītāji, skatītāju ieinteresēšana, lai ietu skatīties jauno filmu, kā arī paša aktiera vēl lielāka atpazīšana. Komunikācija notika klātienē NBC studijā (NBC Studios), bet lielāka publikas daļa šo interviju varēja vērot televizoros un arī datoros.