Vērtējums:
Publicēts: 12.04.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Dienas gaitas lukturu lietošana un satiksmes drošība', 1.
  • Konspekts 'Dienas gaitas lukturu lietošana un satiksmes drošība', 2.
  • Konspekts 'Dienas gaitas lukturu lietošana un satiksmes drošība', 3.
  • Konspekts 'Dienas gaitas lukturu lietošana un satiksmes drošība', 4.
  • Konspekts 'Dienas gaitas lukturu lietošana un satiksmes drošība', 5.
  • Konspekts 'Dienas gaitas lukturu lietošana un satiksmes drošība', 6.
  • Konspekts 'Dienas gaitas lukturu lietošana un satiksmes drošība', 7.
  • Konspekts 'Dienas gaitas lukturu lietošana un satiksmes drošība', 8.
  • Konspekts 'Dienas gaitas lukturu lietošana un satiksmes drošība', 9.
  • Konspekts 'Dienas gaitas lukturu lietošana un satiksmes drošība', 10.
  • Konspekts 'Dienas gaitas lukturu lietošana un satiksmes drošība', 11.
  • Konspekts 'Dienas gaitas lukturu lietošana un satiksmes drošība', 12.
  • Konspekts 'Dienas gaitas lukturu lietošana un satiksmes drošība', 13.
  • Konspekts 'Dienas gaitas lukturu lietošana un satiksmes drošība', 14.
  • Konspekts 'Dienas gaitas lukturu lietošana un satiksmes drošība', 15.
  • Konspekts 'Dienas gaitas lukturu lietošana un satiksmes drošība', 16.
  • Konspekts 'Dienas gaitas lukturu lietošana un satiksmes drošība', 17.
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Dienas gaitas lukturu ieviešana ir izrādījies ļoti efektīvs paņēmiens ceļu satiksmes drošības uzlabošanai. Tie nerada būtisku apdraudējumu un nozīmīgas problēmas, ja tiek izmantoti un ieviesti atbilstoši prasībām.
2. Kopumā pētījumu rezultāti ir diezgan līdzīgi neatkarīgi no veikšanas laika perioda. Tajos ir izmantotas dažādas metodes, taču no visiem var izsecināt pozitīvo DRL ietekmi uz ceļu satiksmes drošību.
3. To ieviešana notiek dabīgi, pamazām satiksmē ieplūstot arvien vairāk jauno transportlīdzekļu un samazinoties veco skaitam.
4. Tāpat jāpiemin fakts, ka DRL ieviešana ir salīdzinoši lēts (ņemot vērā mazās izmaksas, kas sastāda tikai 0,5-2% kopējās transportlīdzekļa ražošanas cenas (11) līdzeklis auto satiksmes drošībai un nav skaidru argumentu pret to pilnīgu ieviešanu.
5. Tas nesagādā nekādas neērtības, pat atvieglo šofera darbu aiztaupot lukturu ieslēgšanu un izslēgšanu dienas apstākļos, gadījumā ja auto atbilst atjauninātajām prasībām par DRL ieslēgšanos līdz ar auto iedarbināšanu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants