Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.12.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'AAS "Balta" darbība monopolītiskās konkurences apstākļos', 1.
  • Referāts 'AAS "Balta" darbība monopolītiskās konkurences apstākļos', 2.
  • Referāts 'AAS "Balta" darbība monopolītiskās konkurences apstākļos', 3.
  • Referāts 'AAS "Balta" darbība monopolītiskās konkurences apstākļos', 4.
  • Referāts 'AAS "Balta" darbība monopolītiskās konkurences apstākļos', 5.
  • Referāts 'AAS "Balta" darbība monopolītiskās konkurences apstākļos', 6.
  • Referāts 'AAS "Balta" darbība monopolītiskās konkurences apstākļos', 7.
  • Referāts 'AAS "Balta" darbība monopolītiskās konkurences apstākļos', 8.
  • Referāts 'AAS "Balta" darbība monopolītiskās konkurences apstākļos', 9.
  • Referāts 'AAS "Balta" darbība monopolītiskās konkurences apstākļos', 10.
  • Referāts 'AAS "Balta" darbība monopolītiskās konkurences apstākļos', 11.
  • Referāts 'AAS "Balta" darbība monopolītiskās konkurences apstākļos', 12.
  • Referāts 'AAS "Balta" darbība monopolītiskās konkurences apstākļos', 13.
  • Referāts 'AAS "Balta" darbība monopolītiskās konkurences apstākļos', 14.
  • Referāts 'AAS "Balta" darbība monopolītiskās konkurences apstākļos', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Konkurence un tās veidi    4
1.1.  Pilnīgā konkurence    6
1.2.  Oligopols    7
1.3.  Monopols    7
1.4.  Monopolītiskā konkurence    8
2.  AAS „Balta”    10
3.  AAS „Balta” darbība monopolītiskās konkurences apstākļos    12
  Secinājumi    14
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    15
Darba fragmentsAizvērt

Visur eksistē tirgus, kur ļaudis sanāk kopā, lai pirktu un pārdotu savas preces un pakalpojumus. Brīvā tirgus ekonomikas sistēmā patērētāji un ražotāji maina savas preces un pakalpojumus daudzos konkurējošos tirgos. Ekonomiskā sacensība, konkurence ir tirgus saimniecības neatņemama pazīme, uzņēmēju, firmu, ekonomiskās rīcības un motivācijas elements.
Uzņēmējus arvien nomāc problēma, kā cīnīties ar konkurentiem un kā paaugstināt uzņēmuma konkurētspēju. Iespējams, ka katrs varētu izdomāt arvien kaut ko jaunu un nebijušu, bet eksistē arī biežāk lietoti piemēri un paņēmieni, par kuriem tad arī īsumā pastāstīšu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants