Vērtējums:
Publicēts: 29.01.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Skolēnu pašpārvaldes', 1.
  • Referāts 'Skolēnu pašpārvaldes', 2.
  • Referāts 'Skolēnu pašpārvaldes', 3.
  • Referāts 'Skolēnu pašpārvaldes', 4.
  • Referāts 'Skolēnu pašpārvaldes', 5.
  • Referāts 'Skolēnu pašpārvaldes', 6.
  • Referāts 'Skolēnu pašpārvaldes', 7.
  • Referāts 'Skolēnu pašpārvaldes', 8.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
  Kas ir skolēnu pašpārvalde?    2
  Rankas pamatskolas skolēnu pašpārvalde    2
  Tukuma Raiņa 1. vidusskolas skolēnu pašpārvalde    3
  Nīcas vidusskolas skolēnu valde    4
  Jēkabpils Agrobiznesa koledžas audzēkņu pašpārvalde    5
  Secinājumi    7
  Izmatotā literatūra    8
Darba fragmentsAizvērt

Skolēnu pašpārvaldes ir ļoti aktuāls mūsdienu skolās. Tas ir starpposms starp skolēniem un skolotājiem. Skolēni ar pašpārvaldes palīdzību var risināt dažādas problēmas un cīnīties par savām tiesībām. Protams tas nav vienīgais, ko dara skolēnu pašpārvaldes. Tāpēc savā darbā izpētīšu vairāku skolu pašpārvalžu darbību un pašās beigās arī tās skolas, kur pati strādāju un tā ir Jēkabpils Agrobiznesa koledža.

Kas ir skolēnu pašpārvalde?

Institūcija, ko veido no klasēm izvirzīti vai ievēlēti skolēni, lai risinātu dažādas problēmas, aizstāvētu skolēnu intereses, realizētu jaunas idejas, lemtu skolas dzīves jautājumus, organizētu izklaides un izglītojošus pasākumus, palīdzētu pedagogiem mācību procesa organizēšanā.

Rankas pamatskolas skolēnu pašpārvalde.

Rankas pamatskolā skolēnu pašpārvalde darbojas jau 7 gadus. Galvenie darbošanās principi: uzticēšanās, sadarbība, tolerance, atbildība.
Lai īstenotu līdzpārvaldes principu, skolas administrācijas prioritārie uzdevumi:
Izveidot skolēnu pašpārvaldi,
Radīt apelācijas tiesības un veidot priekšnoteikumus labai attieksmei pret skolēniem,
Veicināt sapratni starp skolēniem,
Veicināt skolēnos nepieciešamību uzņemties atbildību par savu dzīvi un mācībām.
Veidot skolēnu un pedagogu sadarbību pret ārpusskolas negatīvām ietekmēm.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants