Vērtējums:
Publicēts: 26.06.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Pedagoģiskā  prakse', 1.
  • Prezentācija 'Pedagoģiskā  prakse', 2.
  • Prezentācija 'Pedagoģiskā  prakse', 3.
  • Prezentācija 'Pedagoģiskā  prakse', 4.
  • Prezentācija 'Pedagoģiskā  prakse', 5.
  • Prezentācija 'Pedagoģiskā  prakse', 6.
  • Prezentācija 'Pedagoģiskā  prakse', 7.
  • Prezentācija 'Pedagoģiskā  prakse', 8.
  • Prezentācija 'Pedagoģiskā  prakse', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Esmu sapratusi pedagoga profesijas būtību un cik ļoti svarīga loma tai ir bērnu attīstībā. Uzskatu, ka labam pedagogam nepieciešams pilnveidot savas zināšanas nepārtraukti, gūstot jaunas iedvesmas, idejas un pieredzi. No konfliktiem nav jāizvairās, bet gan jāmeklē netradicionāli ceļi to risināšanai. Svarīgi lai bērnu uzvedība tiktu uzskatīta, par attīstības procesa sastāvdaļu un lai attiecībā uz to, ko bērni spēj vai nespēj veikt būtu reālistiskas cerības. Pirmais solis ir pedagogiem mēģināt izvairīties no tādu situāciju rašanās, kūras bērni var saskarties ar dusmām un konfliktiem. Pedagogiem jaatpazīst bērnu izjūtas un jāpālidz bērniem izpaust tās pieņemamā veidā.
J.Korčaks raksta: “Bērns – tas ir talantīga aktiera simts lomas… Intelekta ziņā viņš ir vismaz vienā līmenī ar mums, viņam ir viss. Trūkst tikai pieredzes”.


Autora komentārsAtvērt
Atlants