Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.02.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 17 vienības
Atsauces: Nav
  • Biznesa plāns 'Medus produktu tirdzniecības uzņēmums', 1.
  • Biznesa plāns 'Medus produktu tirdzniecības uzņēmums', 2.
  • Biznesa plāns 'Medus produktu tirdzniecības uzņēmums', 3.
  • Biznesa plāns 'Medus produktu tirdzniecības uzņēmums', 4.
  • Biznesa plāns 'Medus produktu tirdzniecības uzņēmums', 5.
  • Biznesa plāns 'Medus produktu tirdzniecības uzņēmums', 6.
  • Biznesa plāns 'Medus produktu tirdzniecības uzņēmums', 7.
  • Biznesa plāns 'Medus produktu tirdzniecības uzņēmums', 8.
  • Biznesa plāns 'Medus produktu tirdzniecības uzņēmums', 9.
  • Biznesa plāns 'Medus produktu tirdzniecības uzņēmums', 10.
  • Biznesa plāns 'Medus produktu tirdzniecības uzņēmums', 11.
  • Biznesa plāns 'Medus produktu tirdzniecības uzņēmums', 12.
  • Biznesa plāns 'Medus produktu tirdzniecības uzņēmums', 13.
  • Biznesa plāns 'Medus produktu tirdzniecības uzņēmums', 14.
  • Biznesa plāns 'Medus produktu tirdzniecības uzņēmums', 15.
  • Biznesa plāns 'Medus produktu tirdzniecības uzņēmums', 16.
  • Biznesa plāns 'Medus produktu tirdzniecības uzņēmums', 17.
  • Biznesa plāns 'Medus produktu tirdzniecības uzņēmums', 18.
  • Biznesa plāns 'Medus produktu tirdzniecības uzņēmums', 19.
  • Biznesa plāns 'Medus produktu tirdzniecības uzņēmums', 20.
  • Biznesa plāns 'Medus produktu tirdzniecības uzņēmums', 21.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Vispārīgs apraksts    4
1.1.  Mazumtirdzniecības raksturojums    4
1.2.  Klasifikācija    5
1.3.  Uzņēmuma piedāvātie produkti    5
2.  Galvenie nozarē darbojošies spēki    9
2.1.  Konkurentu pārskats    9
2.1.1.  Galvenais konkurents nozarē    9
2.1.2.  Galvenie konkurenti Madonas rajonā    10
3.  Nozares saimnieciskās un finansiālās darbības vidējie rādītāji un statistiskā informācija-    11
3.1.  Mazumtirdzniecības apgrozījums    11
3.2.  Mazumtirdzniecībā strādājošo darba samaksa    12
3.3.  Nodarbināto iedzīvotāju skaits mazumtirdzniecībā (%)    13
3.4.  Līdzīgu uzņēmumu skaits lielākajos Latvijas rajonos    14
4.  ID analīze    15
  Secinājumi    16
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    17
Darba fragmentsAizvērt

Kā sava biznesa plāna tēmu es izraudzījos biškopības produktu mazumtirdzniecību, tāpēc es uzskatīju, ka man būtu vērtīgi izpētīt konkrēti šo nozari un attiecīgos produktus.
Mana nozares apraksta mērķis bija noskaidrot vai uzņēmums, kurš darbosies šajā tautsaimniecības nozarē, spēs sekmīgi darboties Latvijas jau tā pārblīvētajā tirgū, kā arī izveidot materiālu mana biznesa plāna otrajai un trešajai nodaļai par uzņēmuma produkta raksturojumu un tirgus analīzi.
Galvenie pētīšanas paņēmieni, ko nolēmu izmantot bija interneta resursu,
statistikas pētījumu, ekspertu komentāru un bibliotēkā pieejamo literatūru apsekošana par attiecīgo nozari un produktiem.
Mazumtirdzniecība ir:
„process, kurā juridiska persona ir reģistrēts individuālā darba veicējs, iepērk preces no ražotājiem vai vairumtirgotājiem un pārdod tās galapatērētājiem viņu personīgajam patēriņam bez īpašas pārstrādes vai apstrādes” [.-54.]…

Autora komentārsAtvērt
Atlants