Vērtējums:
Publicēts: 30.10.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Prakses atskaite 'Agrīnā vecumposma prakse', 1.
  • Prakses atskaite 'Agrīnā vecumposma prakse', 2.
  • Prakses atskaite 'Agrīnā vecumposma prakse', 3.
  • Prakses atskaite 'Agrīnā vecumposma prakse', 4.
  • Prakses atskaite 'Agrīnā vecumposma prakse', 5.
  • Prakses atskaite 'Agrīnā vecumposma prakse', 6.
  • Prakses atskaite 'Agrīnā vecumposma prakse', 7.
  • Prakses atskaite 'Agrīnā vecumposma prakse', 8.
  • Prakses atskaite 'Agrīnā vecumposma prakse', 9.
  • Prakses atskaite 'Agrīnā vecumposma prakse', 10.
  • Prakses atskaite 'Agrīnā vecumposma prakse', 11.
  • Prakses atskaite 'Agrīnā vecumposma prakse', 12.
  • Prakses atskaite 'Agrīnā vecumposma prakse', 13.
  • Prakses atskaite 'Agrīnā vecumposma prakse', 14.
  • Prakses atskaite 'Agrīnā vecumposma prakse', 15.
  • Prakses atskaite 'Agrīnā vecumposma prakse', 16.
  • Prakses atskaite 'Agrīnā vecumposma prakse', 17.
  • Prakses atskaite 'Agrīnā vecumposma prakse', 18.
  • Prakses atskaite 'Agrīnā vecumposma prakse', 19.
  • Prakses atskaite 'Agrīnā vecumposma prakse', 20.
  • Prakses atskaite 'Agrīnā vecumposma prakse', 21.
  • Prakses atskaite 'Agrīnā vecumposma prakse', 22.
  • Prakses atskaite 'Agrīnā vecumposma prakse', 23.
  • Prakses atskaite 'Agrīnā vecumposma prakse', 24.
  • Prakses atskaite 'Agrīnā vecumposma prakse', 25.
  • Prakses atskaite 'Agrīnā vecumposma prakse', 26.
  • Prakses atskaite 'Agrīnā vecumposma prakse', 27.
  • Prakses atskaite 'Agrīnā vecumposma prakse', 28.
  • Prakses atskaite 'Agrīnā vecumposma prakse', 29.
  • Prakses atskaite 'Agrīnā vecumposma prakse', 30.
  • Prakses atskaite 'Agrīnā vecumposma prakse', 31.
  • Prakses atskaite 'Agrīnā vecumposma prakse', 32.
  • Prakses atskaite 'Agrīnā vecumposma prakse', 33.
Darba fragmentsAizvērt

Prakse tika veikta Ķeguma pirmsskolas izglītības iestādē (PII) “Gaismiņa” ar 1,5 – 2 gadus veciem bērniem grupiņā “Gliemezīši”. Šī prakse bija ļoti nozīmīga profesionālajai attīstībai, jo tika iegūta praktiska pieredze darbā ar maziem bērniem. Iemācījos daudz par to, kā efektīvi ar viņiem strādāt. Prakses laikā veicu grupas pedagoga darbības analīzi, piedalījos pedagoģiskajā procesā, kā arī izstrādāju savas prakses pašvērtējumu.
Galvenās darbības prakses laikā ietvēra bērnu aprūpi un uzraudzību, pedagoģisko aktivitāšu plānošanu un vadību, kā arī sadarbību ar vecākiem un kolēģiem. Iemācījos, kā attīstīt bērnu prasmes un zināšanas, izmantojot didaktiskās spēles, attīstot viņu radošumu un citas interaktīvās aktivitātes. Prakses laikā iemācījos, kā izstrādāt un īstenot pedagoģiskos plānus, konspektēt nodarbības, kas atbilst bērnu individuālajām vajadzībām un interesēm.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants