Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.02.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 27 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība uzņēmumos Latvijā', 1.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība uzņēmumos Latvijā', 2.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība uzņēmumos Latvijā', 3.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība uzņēmumos Latvijā', 4.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība uzņēmumos Latvijā', 5.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība uzņēmumos Latvijā', 6.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība uzņēmumos Latvijā', 7.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība uzņēmumos Latvijā', 8.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība uzņēmumos Latvijā', 9.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība uzņēmumos Latvijā', 10.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība uzņēmumos Latvijā', 11.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība uzņēmumos Latvijā', 12.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība uzņēmumos Latvijā', 13.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība uzņēmumos Latvijā', 14.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība uzņēmumos Latvijā', 15.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība uzņēmumos Latvijā', 16.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība uzņēmumos Latvijā', 17.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība uzņēmumos Latvijā', 18.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība uzņēmumos Latvijā', 19.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība uzņēmumos Latvijā', 20.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība uzņēmumos Latvijā', 21.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība uzņēmumos Latvijā', 22.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība uzņēmumos Latvijā', 23.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība uzņēmumos Latvijā', 24.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība uzņēmumos Latvijā', 25.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība uzņēmumos Latvijā', 26.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība uzņēmumos Latvijā', 27.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība uzņēmumos Latvijā', 28.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība uzņēmumos Latvijā', 29.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība uzņēmumos Latvijā', 30.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība uzņēmumos Latvijā', 31.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība uzņēmumos Latvijā', 32.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība uzņēmumos Latvijā', 33.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība uzņēmumos Latvijā', 34.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība uzņēmumos Latvijā', 35.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība uzņēmumos Latvijā', 36.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība uzņēmumos Latvijā', 37.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība uzņēmumos Latvijā', 38.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība uzņēmumos Latvijā', 39.
  • Referāts 'Korporatīvā sociālā atbildība uzņēmumos Latvijā', 40.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Abstract    4
  Ievads    5
1.  Korporatīvā sociālā atbildība un tās ietekmējošie faktori    7
1.1.  Korporatīvās sociālās atbildības vēsture    9
1.2.  Sociāli atbildīgi uzņēmumi Latvijā    10
2.  Situācijas par sociāli atbildīgu uzņēmumu izaugsmi un perspektīvām analīze    15
2.1.  Sociāli atbildīgu uzņēmumu vērtības izmaiņas    15
2.2.  ISO 26000 nozīme sociāli atbildīgo uzņēmumu izaugsmē    21
2.3.  Eksperta viedoklis par korporatīvo sociālo atbildību    26
2.4.  Korporatīvās sociālās atbildības analīzes kopsavilkums    27
  Secinājumi    29
  Izmantotie informācijas avoti    30
  Pielikumi    32
Darba fragmentsAizvērt

4. SECINĀJUMI
1. Daudz no tā, ko uzņēmumi cenšas īstenot Latvijā, ir nācis kā uzstādījums no mātes uzņēmuma ārvalstīs, tātad ārvalstīs KSA principi ir attīstītāki nekā Latvijā.
2. Sekmīgai ilgtermiņa sociālās atbildības veidošanai jāizvirza mērķis, un jānosaka precīzs realizācijas termiņš, citādi ir ļoti grūti īstenot un pierādīt sociālās atbildības esamību.
3. Korporatīvās un sociālās atbildības aspekti jāvērtē kontekstā un savstarpējā mijiedarbībā, nekādā gadījumā nenoniecinot ne viena, ne otra būtisko nozīmi kopējās korporatīvās sociālās atbildības veidošanā.
4. Mainīgā politiskā situācija pieprasa meklēt aizvien jaunus risinājumus un instrumentus sabiedrības uzrunāšanai, tas, kas attīsta sabiedrību šodien, iespējams, vairs nebūs aktuāls rīt.
5. Cilvēkresursi ir uzņēmuma darbības viens no pamatelementiem un veiksmes faktoriem, kas bieži veido arī uzņēmuma konkurētspējīgo priekšrocību.

Darba izvirzītais mērķis ir sasniegts, un ir veiksmīgi izpildīti visi iecerētie darba uzdevumi, tomēr uz pētījuma jautājumu atbildēt ir izdevies tikai daļēji, jo korporatīvās atbildības apjomu izmērīt ir sarežģīti un nav iespējams veikt absolūti patiesus aprēķinus par to, cik lielu finansiālu atbalstu tā dod. Uzņēmuma vērtības palielināšanās ietekmē visdažādākie aspekti, kas ietver gan sociālo atbildību, gan politisko un ekonomisko stāvokli valstī, gan uzņēmuma darba vadību un struktūru, darbinieku spējām un sadarbību ar klientiem un piegādātājiem.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants