Vērtējums:
Publicēts: 05.06.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Krāsu nozīme reklāmā', 1.
  • Referāts 'Krāsu nozīme reklāmā', 2.
  • Referāts 'Krāsu nozīme reklāmā', 3.
  • Referāts 'Krāsu nozīme reklāmā', 4.
  • Referāts 'Krāsu nozīme reklāmā', 5.
  • Referāts 'Krāsu nozīme reklāmā', 6.
  • Referāts 'Krāsu nozīme reklāmā', 7.
  • Referāts 'Krāsu nozīme reklāmā', 8.
  • Referāts 'Krāsu nozīme reklāmā', 9.
  • Referāts 'Krāsu nozīme reklāmā', 10.
  • Referāts 'Krāsu nozīme reklāmā', 11.
  • Referāts 'Krāsu nozīme reklāmā', 12.
  • Referāts 'Krāsu nozīme reklāmā', 13.
  • Referāts 'Krāsu nozīme reklāmā', 14.
  • Referāts 'Krāsu nozīme reklāmā', 15.
  • Referāts 'Krāsu nozīme reklāmā', 16.
  • Referāts 'Krāsu nozīme reklāmā', 17.
  • Referāts 'Krāsu nozīme reklāmā', 18.
  • Referāts 'Krāsu nozīme reklāmā', 19.
  • Referāts 'Krāsu nozīme reklāmā', 20.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
  Krāsas psiholoģiskā nozīme reklāmā   
  Laku krāsas   
  Der zināt!   
  Reklāmas darbu dzīves cikls   
Darba fragmentsAizvērt

Referāta tēma – Krāsu nozīme reklāmā. Mūsdienās reklāmas produkti ir ļoti populāri. Ar reklāmas produktiem ik viens var izteikt savas vēlmes, fantāzijas, jebko kas ik vienam no mums ienāk prātā.
Mūsu referāts ir vairāk balstīts ne uz krāsu kā toni, bet mēs vairāk rakstām par to kā reklāmas produkti tiek izgatavoti, kāds ir to dzīves cikls, kāda nozīme tajā visā ir krāsām, krāsas stiprinātājiem, lai reklāmas produkti saglabātos pēc iespējas ilgāk un tā vizuālais izskats nemainītu savu sākotnējo izskatu.
Mēs konsultējāmies tipogrāfijā, kas ražo reklāmas produkciju no papīra. Mūsu mērķis bija uzzināt kā reklāmas produkti tiek izgatavoti, nodrukāti, pēc kādiem faktoriem nosaka cenu, kāds papīrs ir vislabākais reklāmas produkcijas drukāšanai.
Darbā tiek rakstīts kā tiek izgatavoti tādi reklāmas produkti kā vizītkartes, bukleti, vobleri, skrejlapas, brošūras, uzlīmes. Kā krāsas tiek saliktas kopā lai izveidotu attēlus un krāsu pleķus uz reklāmas materiāla.
Vēl mēs rakstam par lakām, kas ir neatņemama sastāvdaļa, lai reklāmas produkts izskatītos labāk, lai tam nespētu kaitēt nekādi ārējie apstākļi, lai papīrs nenobružātos – visam tam izmanto laku.
Darba prezentācijā mēs rādīsim reklāmas produktus, pastāstīsim, kā tas ir ticis izgatavots, kā ir sadalītas krāsas, kādi darbi veikti līdz galapunktam – nodrukātam darbam.
Parasti, kad redzam reklāmas bukletus, reti aizdomājamies, ar kādu mērķi tie ir veidoti, cik cilvēku ir strādājuši, lai bukletos un iespiedreklāmā ietvertu piedāvātā misiju, pamatnostādenes vai vienkārši izveidotu tos vizuāli pievilcīgus un uzmanību piesaistošus.
Lai ar kādu mērķi tā būtu veidota, nevar noliegt – tā ir radīta, lai nestu kādu ziņu mērķauditorijai un visiem, kas to uzlūko. Un šajā sakarā rodas jautājums – cik lielā apjomā un ar kādu mērķi nodrukātās reklāmas simbolikā parādās vizuālās komunikācijas elementu – līnijas formas un krāsas izmantošana.
Pievēršot uzmanību iespiestajai reklāmai, var pamanīt, ka krāsas tajās tiek izvēlētas un veidotas tā, lai iedarbotos uz cilvēka psihi, uztveri, piesaistot uzmanību, radot asociācijas, emocijas, un vienlaikus paustu informāciju un pamatbūtību mērķauditorijai.
Krāsas ļoti spēcīgi spēj iedarboties un cilvēka psihi un reakcija uz krāsām ir emocionāla.
Gaismas pamatkrāsas jae primārās krāsas ir sarkana, zila un dzeltena. Gaismjūtīgās substances cilvēka acs tīmeklī optimāli reaģē uz šīm krāsām.
( Zridziņa 1995 ).…

Autora komentārsAtvērt
Atlants