Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.11.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Virzīšana', 1.
  • Prezentācija 'Virzīšana', 2.
  • Prezentācija 'Virzīšana', 3.
  • Prezentācija 'Virzīšana', 4.
  • Prezentācija 'Virzīšana', 5.
  • Prezentācija 'Virzīšana', 6.
  • Prezentācija 'Virzīšana', 7.
  • Prezentācija 'Virzīšana', 8.
  • Prezentācija 'Virzīšana', 9.
  • Prezentācija 'Virzīšana', 10.
  • Prezentācija 'Virzīšana', 11.
  • Prezentācija 'Virzīšana', 12.
  • Prezentācija 'Virzīšana', 13.
  • Prezentācija 'Virzīšana', 14.
Darba fragmentsAizvērt

Personīgā pārdošana/ apkalpošana
Apmaksāta tieša (personiska) komunikācija ar mērķi informēt un pārliecināt klientus iegādāties produktus,
Personīgā pārdošana ir vērsta un vienu vai vairākiem indivīdiem, kamēr reklāma – uz plašu mērķauditoriju,
Personīgās pārdošanas izmaksas uz vienu klientu ir augstas, taču arī efektivitāte, salīdzinot ar reklāmu, ir daudz augstāka,
Personīgā pārdošana nodrošina tūlītēju atgriezenisko saiti.

Aktivitātes, kas kalpo kā stimuls mazum & vairumtirgotājiem, pārdošanas personālam un patērētājiem, sniedzot produktam pievienoto vērtību.

Pārdošanas veicināšana iekaro arvien lielāku lomu pār reklāmu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants