Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.02.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mūzikas ietekme uz cilvēka emocionālo stāvokli', 1.
  • Referāts 'Mūzikas ietekme uz cilvēka emocionālo stāvokli', 2.
  • Referāts 'Mūzikas ietekme uz cilvēka emocionālo stāvokli', 3.
  • Referāts 'Mūzikas ietekme uz cilvēka emocionālo stāvokli', 4.
  • Referāts 'Mūzikas ietekme uz cilvēka emocionālo stāvokli', 5.
  • Referāts 'Mūzikas ietekme uz cilvēka emocionālo stāvokli', 6.
  • Referāts 'Mūzikas ietekme uz cilvēka emocionālo stāvokli', 7.
  • Referāts 'Mūzikas ietekme uz cilvēka emocionālo stāvokli', 8.
  • Referāts 'Mūzikas ietekme uz cilvēka emocionālo stāvokli', 9.
  • Referāts 'Mūzikas ietekme uz cilvēka emocionālo stāvokli', 10.
  • Referāts 'Mūzikas ietekme uz cilvēka emocionālo stāvokli', 11.
  • Referāts 'Mūzikas ietekme uz cilvēka emocionālo stāvokli', 12.
  • Referāts 'Mūzikas ietekme uz cilvēka emocionālo stāvokli', 13.
  • Referāts 'Mūzikas ietekme uz cilvēka emocionālo stāvokli', 14.
  • Referāts 'Mūzikas ietekme uz cilvēka emocionālo stāvokli', 15.
  • Referāts 'Mūzikas ietekme uz cilvēka emocionālo stāvokli', 16.
  • Referāts 'Mūzikas ietekme uz cilvēka emocionālo stāvokli', 17.
  • Referāts 'Mūzikas ietekme uz cilvēka emocionālo stāvokli', 18.
  • Referāts 'Mūzikas ietekme uz cilvēka emocionālo stāvokli', 19.
  • Referāts 'Mūzikas ietekme uz cilvēka emocionālo stāvokli', 20.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Emocijas cilvēka dzīvē    6
2.  Kas ir mūzika    8
3.  Mūzikas ietekme uz cilvēka psiholoģisko stāvokli    10
  Praktiskā daļa    11
4.  Aptauja    11
5.  Eksperimenti    12
5.1.  Pirmais eksperiments    12
5.2.  Otrais eksperiments. Lišera tests    14
  Secinājumi    15
  Izmantotie avoti    16
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Cilvēka ķermenis kā unikāls un smalki pielāgots instruments spēj ne tikai uztvert šīs skaņas un ritmus, bet arī izstarot fiziskās, emocionālās, garīgās un garīgās dzīves frekvences. Mūzika, kurā frekvences un ritmi sakrīt ar cilvēka ritmiem un frekvencēm, darbojas saskaņā ar dziļās masāžas principu atomu un molekulārā līmenī.
Šā darba gaitā darba autors nonāca pie šādiem secinājumiem:
• emocijas ir cilvēka dzīves neatņemama sastāvdaļa;
• emocijas darbojas kā iekšējā valoda, kā signālu sistēma, caur kuru subjekts uzzina par notiekošā nozīmīgumu.
• tās spēj ietekmēt ķermeņa psiholoģisko un fizioloģisko aktivitāti ar skaņu, ritmu un emocijām.
Mūzika ir māksla, kurā pieredze, jūtas un idejas tiek izteiktas ritmiski un intonacionāli organizētās skaņās.
Veiktā praktiskā izpēte, lai identificētu mūzikas ietekmi uz cilvēka emocionālo stāvokli, parādīja, ka pastāv kāda saikne starp krāsu, mūziku, kā arī emocionālo stāvokli, bet ir grūti viennozīmīgi identificēt attiecībā uz visiem mūzikas žanriem. No visiem muzikālajiem fragmentiem parādījās tikai divam (klasika un RnB), kas visos priekšmetos izraisa pozitīvu emocionālo stāvokli un ir apvienotas ar siltu krāsu. Tajā pašā laikā pārējie skolēni uztver dažādos veidos.
Darbs ir sasniedzis mērķi. Autors pētījā mūzikas ietekmi uz skolēnu emocionālo stāvokli.
Autora izvirzītā hipotēze ir pilnībā apstiprināta.

Atlants