Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Priekšapmaksas karte "Zelta Zivtiņa" pret "Amigo"', 1.
  • Eseja 'Priekšapmaksas karte "Zelta Zivtiņa" pret "Amigo"', 2.
  • Eseja 'Priekšapmaksas karte "Zelta Zivtiņa" pret "Amigo"', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Ļoti apsveicami šķiet tas , ka otrajā sezonā ZZ iesaistīja divus jaunus varoņus, Olgu un Maksu, kur ir krievvalodīgie jaunieši, tādā veidā kļūstot par „ savējiem” starp jauniešiem, kas ir krievi, kas ir ļoti liela auditorija.
Vēl viens pluss ZZ ir tas, ka varoņi, kas piedalās reklamās ir neprofesionāļi. Viss jaunieši ir atlasīt konkursa veidā un viņu tēlojums ir daudz pārliecinošāks, bet trīs no Amigo varoņiem ir topošiem aktieri, bet ceturtais, Olfas Morze jeb Varis Vētra, ir profesionāls aktieris. Viņa iesaistīšana var uztver arī kā centienu paralēli apgūt jaunu mērķauditoriju, pieaugušos.
Salīdzināšu pēdējās reklāmas. Maija beigās Amigo kosmosa misijas ietvaros paradījās reklāma par 3 draugu pieslēgšanu no jebkura operātoru, kā rezultātā sarunu tarifs no 1 līdz 1.3 santīmiem minūtē. …

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants