Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.05.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Preces dzīves cikls un mārketinga uzdevumi dzīves cikla pamatposmos', 1.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls un mārketinga uzdevumi dzīves cikla pamatposmos', 2.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls un mārketinga uzdevumi dzīves cikla pamatposmos', 3.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls un mārketinga uzdevumi dzīves cikla pamatposmos', 4.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls un mārketinga uzdevumi dzīves cikla pamatposmos', 5.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls un mārketinga uzdevumi dzīves cikla pamatposmos', 6.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls un mārketinga uzdevumi dzīves cikla pamatposmos', 7.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls un mārketinga uzdevumi dzīves cikla pamatposmos', 8.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls un mārketinga uzdevumi dzīves cikla pamatposmos', 9.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls un mārketinga uzdevumi dzīves cikla pamatposmos', 10.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls un mārketinga uzdevumi dzīves cikla pamatposmos', 11.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls un mārketinga uzdevumi dzīves cikla pamatposmos', 12.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls un mārketinga uzdevumi dzīves cikla pamatposmos', 13.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls un mārketinga uzdevumi dzīves cikla pamatposmos', 14.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls un mārketinga uzdevumi dzīves cikla pamatposmos', 15.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls un mārketinga uzdevumi dzīves cikla pamatposmos', 16.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls un mārketinga uzdevumi dzīves cikla pamatposmos', 17.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls un mārketinga uzdevumi dzīves cikla pamatposmos', 18.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls un mārketinga uzdevumi dzīves cikla pamatposmos', 19.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls un mārketinga uzdevumi dzīves cikla pamatposmos', 20.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls un mārketinga uzdevumi dzīves cikla pamatposmos', 21.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls un mārketinga uzdevumi dzīves cikla pamatposmos', 22.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls un mārketinga uzdevumi dzīves cikla pamatposmos', 23.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls un mārketinga uzdevumi dzīves cikla pamatposmos', 24.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls un mārketinga uzdevumi dzīves cikla pamatposmos', 25.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls un mārketinga uzdevumi dzīves cikla pamatposmos', 26.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls un mārketinga uzdevumi dzīves cikla pamatposmos', 27.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls un mārketinga uzdevumi dzīves cikla pamatposmos', 28.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls un mārketinga uzdevumi dzīves cikla pamatposmos', 29.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls un mārketinga uzdevumi dzīves cikla pamatposmos', 30.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls un mārketinga uzdevumi dzīves cikla pamatposmos', 31.
  • Referāts 'Preces dzīves cikls un mārketinga uzdevumi dzīves cikla pamatposmos', 32.
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Lai gan visu produktu attīstība nav vienāda un nekad nevar būt pilnībā paredzama, jo pastāv daudzi no ražotāja neatkarīgi tirgus faktori, tomēr preces dzīves cikls un to veidojošās stadijas var kalpot par pamatu, ar kuru palīdzību var labāk sagatavoties un reaģēt uz nākotnē iespējamām izmaiņām. Tas palīdz uzlūkot turpmāko preces attīstību daudz tālredzīgāk, jau iepriekš paredzot ne tikai iespējamos šķēršļus, kurus var sākt novērst jau iepriekš, pirms tie radušies, bet arī iespējamos ieguvumus un priekšrocības, ko var sniegt atsevišķi preces dzīves cikla posmi.
Pielietojot mūsdienu mārketinga koncepciju, kas balstās uz uzņēmuma aktivitāšu pielāgošanu pircēju prasībām, ir iespējams gūt lielāku peļņu, jo vispirms tiek meklēts tas, kas ir vajadzīgs pircējam, un tikai tad radīts tā vajadzību īstenojums preces vai pakalpojuma veidā, nevis otrādi, kad vispirms tiek saražoti noteikti produkti un pēc tam meklēti šo produktu pircēji.
Katrs no preces dzīves cikla posmiem prasa noteiktu zināšanu pārvaldīšanu no vadītāju puses, jo, tikai apzinoties preces pašreizējo stāvokli un atrašanās vietu dzīves cikla līknē, ir iespējams pieņemt visoptimālākos lēmumus, lai pareizi reaģētu uz esošajām vai sagaidāmajām izmaiņām tirgū. Uzņēmumu vadītājiem jāpārzina dažādas mārketinga metodes, jāpulcina ap sevi zinoši speciālisti, kas palīdzēs saskatīt pirmajā brīdī varbūt īsti nepamanāmas iespējas.
Viens no mārketinga vadīšanas likumiem ir tāds, ka uzņēmums sev nodrošina ekonomisko labklājību tikai tad, ja uzņēmuma ražojamo dažādo produktu dzīves cikli pārsedz cits citu.
Lai gūtu panākumus, viennozīmīgi nepieciešama produktīva un abpusēji izdevīga sadarbība ar viesiem tiem, kas ir iesaistīti preces dzīves cikla posmos, sākot jau ar perspektīvu ideju ģenerētājiem un attīstītājiem.
Visu laiku ir jāseko līdzi mazākajām izmaiņām ne tikai tirgū un likumdošanā, bet arī sabiedriskajā, kultūras, izglītības u.c. dzīvē, izvērtējot ikvienu nozīmīgu notikumu, pavērsienu un apsverot, vai un kādā veidā tas varētu tieši vai netieši ietekmēt uzņēmuma darbības sfēru. Tā ir viena no svarīgākajām panākumu atslēgām- spēja uzlūkot pasauli ne tikai atsevišķi, koncentrējoties uz ko vienu, bet arī lielākās kopsakarībās.

Autora komentārsAtvērt
Atlants