Vērtējums:
Publicēts: 04.11.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Mūzikas terapija', 1.
  • Referāts 'Mūzikas terapija', 2.
  • Referāts 'Mūzikas terapija', 3.
  • Referāts 'Mūzikas terapija', 4.
  • Referāts 'Mūzikas terapija', 5.
  • Referāts 'Mūzikas terapija', 6.
  • Referāts 'Mūzikas terapija', 7.
  • Referāts 'Mūzikas terapija', 8.
  • Referāts 'Mūzikas terapija', 9.
  • Referāts 'Mūzikas terapija', 10.
  • Referāts 'Mūzikas terapija', 11.
  • Referāts 'Mūzikas terapija', 12.
  • Referāts 'Mūzikas terapija', 13.
  • Referāts 'Mūzikas terapija', 14.
  • Referāts 'Mūzikas terapija', 15.
  • Referāts 'Mūzikas terapija', 16.
  • Referāts 'Mūzikas terapija', 17.
  • Referāts 'Mūzikas terapija', 18.
  • Referāts 'Mūzikas terapija', 19.
  • Referāts 'Mūzikas terapija', 20.
  • Referāts 'Mūzikas terapija', 21.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    5
1.  TEORĒTISKĀS ATZIŅAS    6
1.1.  KAS IR MŪZIKAS TERAPIJA    6
1.2.  MŪZIKAS TERAPIJAS VĒSTURE    6
1.3.  MŪZIKAS TERAPIJAS SFĒRAS UN TO IEDARBĪBAS    7
1.4.  MŪZIKAS TERAPIJA LATVIJĀ    8
1.5.  AKTĪVĀ MŪZIKAS TERAPIJA    9
1.6.  DZIEDINOŠIE SKAŅDARBI    10
2.  PĒTĪJUMA REZULTĀTI UN ANALĪZE    11
2.1.  LITERATŪRAS APSKATS    11
2.2.  INTERVIJA AR MŪZIKAS TERAPIJAS SPECIĀLISTI GUNTU LIEPIŅU    11
2.3.  APTAUJA LUBĀNAS VIDUSSKOLAS SKOLĒNIEM    12
  SECINĀJUMI    16
  IZMANTOTIE INFORMĀCIJAS AVOTI    17
  PIELIKUMS    18
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Mūzikas terapija ir viena no mākslu terapijas veidiem, kurā pacienti daudzveidīgo veselības problēmu risināšanai un pārvarēšanai izmanto mūziku un tās izteiksmes līdzekļus.
2. Aktīvā mūzikas terapija ir viena no galvenajām mūzikas terapijas metodēm. Pacients aktīvajā mūzikas terapijā tiek iesaistīts muzikālā vai kustību, vai arī vokālajā improvizācijā.
3. Pasīvās mūzikas terapijas laikā pacientam tiek spēlēta vai atskaņota mūzika. Pasīvā mūzikas terapija ir mūzikas klausīšanās.
4. Mūzikas terapijas speciālisti apgalvo, ka dziedinošās melodijas jāizvēlas individuāli, tomēr ir arī kopējas rekomendācijas – tie parasti ir klasiskās mūzikas skaņdarbi.
5. Anketēšanas rezultātā tika noskaidrots, ka 82% skolēnu uzskata, ka mūzika ārstē. Skolēni, lai sevi uzmundrinātu visvairāk klausās popmūziku.
6. Teorētiskajā daļā darba autors uzzina, ka klausoties V. A. Mocarta mūziku sekmes skolā uzlabojas, tāpēc skolēniem vajadzētu klausīties tieši šā autora darbus. Darba autors uzskata, ka skolēniem mājās būtu jāmācās klusumā.
7. Darba sākumā izvirzītā hipotēze: „Ar mūzikas terapiju ārstē pacientus ar dažādām slimībām” piepildījās to intervijā apstiprināja maģistre veselības aprūpē, mākslas terapeite mūzikas terapijā Gunta Liepiņa. Viņa uzsver, ka visbiežāk uz mūzikas terapijas sesijām nāk bērni ar cerebrāliem traucējumiem, runas attīstības traucējumiem, kā arī bērni, kuriem ir diagnosticēts autisms.

Autora komentārsAtvērt
Atlants