Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.03.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Preces (pulksteņu) virzīšana tirgū', 1.
  • Eseja 'Preces (pulksteņu) virzīšana tirgū', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Pulksteņi bērnudārza un sākumskolas vecuma bērniem.
Šo pulksteņu dizains būs īpaši krāsains, lai piesaistītu mazu bērnu uzmanību un iekāri iegūt savā īpašumā šos pulksteņus. Šo pulksteņu dizainu veidošu tādu, lai tas piesaistītu pat tos bērnus, kuri neatpazīst pulksteni tādēļ daži modeļi tiks veidoti kā spilgts aksesuārs. Šie pulksteņi būs kvalitatīvi un īpaši izturīgi, lai bērni jau kopš bērnības zinātu, ka mana zīmola pulksteņi spēs ilgi kalpot. Un lai ,nodrošinātu to, ka šis bērns būdams, jau pusaudzis, atkal iegādāsies mana uzņēmuma ražotopulksteni.
Lai veicinātu zīmola atpazīstamību: *dažām skolām un bērnudārziem tiks uzdāvināti lieli, krāsaini sienas pulksteņi ar lielu un labi pamanāmu uzņēmuma simbolu. Tas tiks darīt, lai bērni jau kopš mazotnes būtu iepazīstināti ar šo zīmolu ( jo bērns spēj uztvert lietas ar pazīstamiem zīmoliem no 5 gadu vecuma) un ir iespēja, ka atpazīstamības dēļ, nākotnē šis bērns turpinās iegādāties mana uzņēmuma pulksteņus.
* panākšu sadarbību ar bērnudārziem un sākumskolām, kur tiks izsludināts zīmēšanas konkurss „mans sapņu pulkstenis” . Šī konkursa uzvarētājiem ( no katras klases vai bērnudārza grupiņas 2-4 bērni) balvā tiks pasniegti krāsaini rokas pulksteņi. Izvēlējos šādā veidā virzīt produktu tirgū, jo ,manuprāt, bērni, kuri konkursā neuzvarēs arī vēlēsies tādu pašu pulksteni, kā viņu klasesbiedriem vai grupiņas biedriem un tādēļ vecākiem nāksies iegādāties šos pulksteņus saviem bērniem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants