Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.05.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Anna Brigadere "Anneles stāsti". Pedagoģiskas situācijas', 1.
  • Konspekts 'Anna Brigadere "Anneles stāsti". Pedagoģiskas situācijas', 2.
  • Konspekts 'Anna Brigadere "Anneles stāsti". Pedagoģiskas situācijas', 3.
  • Konspekts 'Anna Brigadere "Anneles stāsti". Pedagoģiskas situācijas', 4.
  • Konspekts 'Anna Brigadere "Anneles stāsti". Pedagoģiskas situācijas', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Pedagoģiska situācija,
Kad meitenei tētis nepastāstīja par Tērveti.
„Tēte, tēte, kas tas tāds, kas tur tā šņāc?”meitene rādīja bijīgā brīnuma tēvam.
„Tā ir Tērvete, meit.(..)
„Tērvete”,domāja Annele un palika viena ar savu brīnumu, jo no tēva paskaidrojumu viņa netika gudrāka.
Mannuprāt, tētim vajadzēja plašāk pastāstīt par Tērveti, tāpēc ka Annele ļoti gaidīja to.
kad bērns interesējas, ir jāpriecājas tam! Vajag stāstīt visu to par ko viņš interesējas, taču bērns aug. Kas vēl kā ne vecāki viņam visi parādīs!

Psiholoģiska situācija,
kad Anneli nekur nelaida.
„Anneli nekur nelaida, un viņa arī nevarēja paiet. Kā soli spēra, tā sapinās lakatos un novēlās, bet citi gardi smējās.”
Annele jūtas slikti, jo viņu nelaida, un vēl sliktāk bija tas, ka citi smējās. Bija labi, ka māsa visas puķes uzdāvināja Annelei. Māsa saprata, ka Annele aizskarta
un ,ka viņu vajag mazliet jāuzjautrina.…

Atlants