Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.10.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse sākumskolā', 1.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse sākumskolā', 2.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse sākumskolā', 3.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse sākumskolā', 4.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse sākumskolā', 5.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse sākumskolā', 6.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse sākumskolā', 7.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse sākumskolā', 8.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse sākumskolā', 9.
Darba fragmentsAizvērt

3.klase
Latviešu valoda

Vērotās stundas apraksts

Tēma: Darbības vārds


Mērķis: Sniegt priekšstatu par darbības vārdu, sistematizējot skolēna iepriekšējo pieredzi

Uzdevumi:
1. Pilnveidot runāšanas iemaņas, atstāstot Annas Sakses stāstu ‘’Kā zaķis brauca uz Rīgu pēc skābu kāpostu sēklām.’’
2. Aktivizēt skolēna sākotnējo priekšstatu par darbības vārdu.
3. Veidot prasmi atrast darbības vārdu, lasot dažādus teikumus.

Izmantotās metodes: Pārrunu metode, skaidrojums, darbs ar grāmatu, individuālais darbs,
praktisku uzdevumu veikšana.


Skolotāja un skolēna darbības raksturojums:

Stundas ‘’+’’
• Stundai ļoti labs ievads, jo bērni nonāk līdz problēmsituācijai.
• Skolotāja izmanto uzslavas.
• Skolotāja diferencē uzdevumus. Čaklākajiem tiek doti garāki teksti, bet pārējiem īsāki.
• Skolotāja uzklausa skolēnus un sniedz konstruktīvas atbildes, paskaidrojot ar piemēriem no dzīves.
• Lai stunda nebūtu vienveidīga, skolotāja veiksmīgi izmanto kustības. Bet, lai atpūtinātu rokas, skolotāja izmanto vingrinājumus sīkajai pirkstu muskulatūrai.
• Lai sasniegtu stundas mērķi, skolotāja izmanto dažādas darba formas.
• Lai palīdzētu vājākiem bērniem, skolotāja tos biežāk izsauc vai palīdz individuāli.



Stundas ‘’-‘’
• Rakstot rakstu darbus, bērni nepareizi sēž, bet skolotāja neaizrāda.

4.klase
Dabaszinības

Vērotās stundas apraksts

Tēma: Dienvidamerika


Mērķis: Pilnveidot prasmes strādāt ar karti.
Uzdevumi:
1. Radīt skolēnos priekšstatu par Dienvidamerikas kontinentu.
2. Iepazīstināt skolēnus ar dažādiem dabas objektiem Dienvidamerikā – Amazoni, Andu kalnu grēdu, tropiskajiem mežiem.
3. Iepazīstināt skolēnus ar pirmajiem Dienvidamerikas iedzīvotājiem – indiāņiem.
Izmantotās metodes: Pārrunu metode, skaidrojums, darbs ar karti, darbs ar grāmatu,
individuālais darbs.
Skolotāja un skolēna sadarbība:
Stundas ”+”
• Skolotāja ļoti labi prot organizēt stundas darbu.
• Skolēni ir aktīvi un ar lielu interesi iesaistās diskusijās.
• Stundas laikā tiek izmantotas uzslavas.
• Diskusijas laikā skolotāja skolēniem ļauj izteikt savas domas, pamatot tās.
• Skolēni viens otram palīdz.
• Skolotāja stundā izmanto pašvērtējumu.
• Ļoti veiksmīgi skolotāja nonāk līdz problēmsituācijai, ko tālāk risina ar kartes palīdzību

Stundas „-”
• Nav pārdomāts skolēnu izvietojums klasē.
• Stundas gaitā netiek pārslēgtas darbības jomas.




Autora komentārsAtvērt
Atlants