Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Patērētāju rīcība tirgū un galējais derīgums', 1.
  • Konspekts 'Patērētāju rīcība tirgū un galējais derīgums', 2.
  • Konspekts 'Patērētāju rīcība tirgū un galējais derīgums', 3.
  • Konspekts 'Patērētāju rīcība tirgū un galējais derīgums', 4.
  • Konspekts 'Patērētāju rīcība tirgū un galējais derīgums', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Tirgus ir preču ražotāju un patērētāju savstarpējo attiecību modelis, viņiem ir jāsadarbojas, lai gūtu vienotu labumu, peļņu vai apmierinājumu. Tirgus galvenie dalībnieki ir patērētājs, ražotājs un valdība. Ir dažādi faktori, kas ietekmē tirgus attīstību, bet, ja uzņēmumi nevēlētos ražot preces, tad nebūtu patērētāju, kas tās vēlas iegādāties, tādēļ cilvēki, kuri veido tirgu ir paši galvenie.
Patērētājs jeb mājsaimniecība ir tas, kas ietekmē tirgu, jo viņam ir līdzekļi, lai iegādātos preces un pakalpojumus, protams, tirgus ietekmē patērētāju ar reklāmām, atlaidēm un citu informāciju. Pateicoties patērētājiem, uzņēmējiem ir motivācija ražot vairāk, attīstīt tehnikas, izzināt patērētāju vēlmes. Lai gan tirgus ekonomikas apstākļos patērētājam ir galavārds pērkot preci, tirgus ar šo izvēli veiksmīgi var manipulēt, ja izmanto reklāmas.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants