Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.11.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas elementi', 1.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas elementi', 2.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas elementi', 3.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas elementi', 4.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas elementi', 5.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas elementi', 6.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas elementi', 7.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas elementi', 8.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas elementi', 9.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas elementi', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās reklāma ir kļuvusi par ikdienas sastāvdaļu. Tagad to mēs varam sastapt it visur – braucot sabiedriskajā transportā vai ejot pa ielu. Reklāma redzama avīzēs, laikrakstos un žurnālos, uz preču iesaiņojumiem, uz apģērba un reklāmu stabiem, radio un televīzijā. Tiek reklamēts pilnīgi viss – ne tikai preces un pakalpojumi, bet arī idejas, vērtības un dzīves stili.
Reklāma ir apmaksāta, nepersonificēta komunikācija, kuru veic identificējams maksātājs un kura, izmanto masu informācijas līdzekļus, lai ietekmētu auditoriju par labu gan precei, gan kompānijai. Uzņēmumi sāk tērēt arvien vairāk līdzekļu reklāmai un velta tai arvien lielāku uzmanību. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants