Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.03.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Uzņēmuma "Adobe" konkurētspējas paaugstināšanas stratēģija', 1.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Adobe" konkurētspējas paaugstināšanas stratēģija', 2.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Adobe" konkurētspējas paaugstināšanas stratēģija', 3.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Adobe" konkurētspējas paaugstināšanas stratēģija', 4.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Adobe" konkurētspējas paaugstināšanas stratēģija', 5.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Adobe" konkurētspējas paaugstināšanas stratēģija', 6.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Adobe" konkurētspējas paaugstināšanas stratēģija', 7.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Adobe" konkurētspējas paaugstināšanas stratēģija', 8.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Adobe" konkurētspējas paaugstināšanas stratēģija', 9.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Adobe" konkurētspējas paaugstināšanas stratēģija', 10.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Adobe" konkurētspējas paaugstināšanas stratēģija', 11.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Adobe" konkurētspējas paaugstināšanas stratēģija', 12.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Adobe" konkurētspējas paaugstināšanas stratēģija', 13.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Adobe" konkurētspējas paaugstināšanas stratēģija', 14.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Adobe" konkurētspējas paaugstināšanas stratēģija', 15.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Adobe" konkurētspējas paaugstināšanas stratēģija', 16.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Adobe" konkurētspējas paaugstināšanas stratēģija', 17.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Adobe" konkurētspējas paaugstināšanas stratēģija', 18.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Adobe" konkurētspējas paaugstināšanas stratēģija', 19.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Adobe" konkurētspējas paaugstināšanas stratēģija', 20.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Adobe" konkurētspējas paaugstināšanas stratēģija', 21.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Adobe" konkurētspējas paaugstināšanas stratēģija', 22.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Adobe" konkurētspējas paaugstināšanas stratēģija', 23.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Adobe" konkurētspējas paaugstināšanas stratēģija', 24.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Adobe" konkurētspējas paaugstināšanas stratēģija', 25.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Adobe" konkurētspējas paaugstināšanas stratēģija', 26.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Adobe" konkurētspējas paaugstināšanas stratēģija', 27.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Adobe" konkurētspējas paaugstināšanas stratēģija', 28.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Adobe" konkurētspējas paaugstināšanas stratēģija', 29.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Adobe" konkurētspējas paaugstināšanas stratēģija', 30.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Adobe" konkurētspējas paaugstināšanas stratēģija', 31.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Adobe uzņēmums    5
1.1.  Uzņēmuma vadības vadlīnijas    7
1.2.  Jauno produktu īpatsvars, inovācijas    8
1.3.  Produktu risinājumu veidi    10
1.4.  Tirgus daļas ārvalstīs    12
1.5.  Uzņēmuma peļņas rādītāji    13
2.  Konkurentu apskats    14
2.1.  Corel Draw uzņēmums    14
2.2.  Cenu politika    15
2.3.  Produktu pieprasījums un piedāvājums    16
3.  Adobe stratēģiskās plānošanas pamatelementi    18
3.1.  Produktu stratēģija    20
3.2.  Tirgus stratēģija    21
3.3.  Konkurētspējas paaugstināšanas pasākumi    23
  Secinājumi un priekšlikumi    27
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    29
  Pielikumi    30
Darba fragmentsAizvērt

Stratēģiju formulēšana un pārmaiņu vadīšana veido noteiktu pakāpi organizācijas struktūrā. Tas akcentē savstarpējo saistību starp: veiksmīgas organizācijas attīstības stratēģijas izvēli, organizācijas vajadzību pēc spējas adaptēties, organizācijas struktūru un sistēmu veidošanu, balstoties uz nepieciešamību ieviest dažādas stratēģijas un mainīt organizāciju. Eksistē faktori, kuri nosaka mūsdienu uzņēmuma stratēģiju.
Konkurences faktori (konkurentu taktika un konkurentu stratēģija, to turpmākie mērķi, stiprās un vājas puses, perspektīvas mijiedarboties un sadarboties ar konkurentiem).
Uzņēmums Adobe darbojas kopš 1982.gada, attīstās un paplašinās ar katru gadu arvien vairāk, radot arvien jaunus produktus – programmatūras jomā. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants