Vērtējums:
Publicēts: 14.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'E-komercijas platformas', 1.
  • Referāts 'E-komercijas platformas', 2.
  • Referāts 'E-komercijas platformas', 3.
  • Referāts 'E-komercijas platformas', 4.
  • Referāts 'E-komercijas platformas', 5.
  • Referāts 'E-komercijas platformas', 6.
  • Referāts 'E-komercijas platformas', 7.
  • Referāts 'E-komercijas platformas', 8.
  • Referāts 'E-komercijas platformas', 9.
  • Referāts 'E-komercijas platformas', 10.
  • Referāts 'E-komercijas platformas', 11.
  • Referāts 'E-komercijas platformas', 12.
  • Referāts 'E-komercijas platformas', 13.
  • Referāts 'E-komercijas platformas', 14.
  • Referāts 'E-komercijas platformas', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
  E-komercijas vispārējs apraksts    5
  Kas ir e-komercija?    5
  E-komercijas attīstība    5
  Kādēļ nepieciešama e-komercija?    6
  E-komercijas plusi un mīnusi    6
  E-komercijas modeļu piemēri    7
  Izsoles    7
  Pārdošana zem pašizmaksas    7
  Nosauc savu cenu (name your price)    7
  Kaulēšanās (Haggling)    8
  Grupu iepirkšanās (group buying)    8
  E-platformas    9
  Kas ir e-platformas?    9
  Kas jāņem vērā izvēloties sev piemērotāko e-platformu?    10
  Izvēles iespējas starp e-platformu veidiem    11
  Populārākie e-platformu izstrādātāji    11
  Kopsavilkums    13
  Izmantotā literatūra    15
Darba fragmentsAizvērt

E-komercijas vispārējs apraksts
Veiksmīgs uzņēmums saprot tā mērķa auditorijas vajadzības un sniedz šīm vajadzībām atbilstošas preces un pakalpojumus. Uzsākt veiksmīgu e-biznesu vai e-komerciju var ne tikai pieredzējuši profesionāļi – vairākus veiksmīgus e-projektus ir uzsākuši arī studenti. Pats svarīgākais ir laba, inovatīva vai perspektīva ideja un pamatots biznesa plāns. Biznesa plāns ļauj aplūkot savu uzņēmumu no malas, kā arī novērtēt tā darbību.
E-bizness un e-komercija padarīja vieglāku un paātrināja biznesa darījumu veikšanu un tā rezultātā konkurence sāka pieaugt. Uzņēmumi ir spiesti nepārtraukti pielāgoties jaunievedumiem tehnoloģijās, ieviešot aizvien jaunākas un ātrākas sistēmas, lai spētu apmierināt patērētāju vēlmes. Savstarpēji konkurējošie uzņēmumi tagad ir spiesti sadarboties, lai izdzīvotu, un saprast, ka pircējam nav tālu jāmeklē nākamais pieejamais pārdevējs. Diemžēl daudzu e-projektu realizācija ir bijusi neveiksmīga nepārdomātu ideju vai to nepārdomātās realizācijas dēļ. Daudzi uzņēmēji, kas uzsākuši e-komercijas darbību, ir cietuši neveiksmi nežēlīgās konkurences un straujās tirgus dinamikas dēļ. Tas ir kā pierādījums tam, ka e-tirdzniecība nebūt nav absolūti ienesīgs naudas ieguldījums ar mērķi palielināt pārdošanas apjomu un peļņu. Uzņēmējiem, kas neapdomāti steidz uzsākt e-tirdzniecību, tā vairāk ir kā loterija, kur viņu izredzes laimēt ir diezgan zemas.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants