• Skolotājas piedāvātās aktivitātes runas aktivizēšanai nedēļas garumā

     

    Paraugs8 Pedagoģija

Vērtējums:
Publicēts: 19.11.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Paraugs 'Skolotājas piedāvātās aktivitātes runas aktivizēšanai nedēļas garumā', 1.
  • Paraugs 'Skolotājas piedāvātās aktivitātes runas aktivizēšanai nedēļas garumā', 2.
  • Paraugs 'Skolotājas piedāvātās aktivitātes runas aktivizēšanai nedēļas garumā', 3.
  • Paraugs 'Skolotājas piedāvātās aktivitātes runas aktivizēšanai nedēļas garumā', 4.
  • Paraugs 'Skolotājas piedāvātās aktivitātes runas aktivizēšanai nedēļas garumā', 5.
  • Paraugs 'Skolotājas piedāvātās aktivitātes runas aktivizēšanai nedēļas garumā', 6.
  • Paraugs 'Skolotājas piedāvātās aktivitātes runas aktivizēšanai nedēļas garumā', 7.
  • Paraugs 'Skolotājas piedāvātās aktivitātes runas aktivizēšanai nedēļas garumā', 8.
  • Paraugs 'Skolotājas piedāvātās aktivitātes runas aktivizēšanai nedēļas garumā', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Idejas, ko varētu piedāvāt
Didaktiskās spēles:
• Izgriez burtus ar, kuriem būtu jāsaliek vārds vai zilbe. To var darīt izdomājot, kādu stāstiņu par gaili, Mārtiņdienu vai par svētku gaidīšanu, lai būtu interesantāk.
• Skaņu bingo, kur būtu doti dažādi vārdi saistīti ar Mārtiņdienu.
• Attiecīgajam attēlam jāpieliek attiecīgais vārds.
Didaktiskās rotaļas:
• Rotaļa „Pamēģini uzminēt.” Viens bērns, kurš minēs iziet ārā, bet pārējie vienojas par priekšmetu vai lietu, kura tiks minēta. Piemēram, grāmata. Tad iet iekšā tas bērns, kurš minēs un jautā, kāds izskatās tas priekšmets, pārējie drīkst tikai atbildēt uz šo jautājumu, neko priekšā nesaka tā, kamēr uzmin.
• Pa apli bērni viens otram dod bumbu un līdz ar to ir jāpasaka īpašība, kāds viņš/viņa ir?
• Pa apli sūta, kādu lietu, katram ir jāpasaka viens vārds, kurš saistās ar Mārtiņiem, tas, kurš nezina iet vidū – pietupstas 5 reizes vai palecas 5 reizes u.tml. pēc tam dodas atpakaļ aplī, tā, kamēr vairs neviens nevarēs nosaukt saistošu vārdu. Var arī spēlēt ar ķīlu izpirkšanu.
Pēc attēla izdomāt stāstiņu.
Atdarināt dažādas skaņas – kā vējš pūš, lietus lāses krīt, gailis dzied, u.c.
Mācīties dzejoļus par Mārtiņdienu.
Darba lapas, kur ir jāuzraksta, kas ir attēlots un jāizkrāso.
Kustību rotaļa: „Kumeliņi, kumeliņi”
Mācīties ticējumus:
Minēt mīklas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants