• Uzņēmuma "Baltijas tilti" stratēģijas formulējums, mārketinga politikas izstrādāšana

     

    Referāts3 Ekonomika

Vērtējums:
Publicēts: 07.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Uzņēmuma "Baltijas tilti" stratēģijas formulējums, mārketinga politikas izstrādā', 1.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Baltijas tilti" stratēģijas formulējums, mārketinga politikas izstrādā', 2.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Baltijas tilti" stratēģijas formulējums, mārketinga politikas izstrādā', 3.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Baltijas tilti" stratēģijas formulējums, mārketinga politikas izstrādā', 4.
Darba fragmentsAizvērt

„Baltijas tilti” mērķis – būvniecība un remontdarbos. Jaunu konstrukciju un materiālu ieviešana un testēšana.
1.Pastāvīgi apzināt betona un metāla konstrukcijas. Ar noteiktu mērķi - vides aizsardzība, vietas kurās ir būtiska nozīme vides komponentu saglabāšana.
2.Izvērtēt un iespēju robežas samazināt „Baltijas tilti” būvniecības darbības ietekmi uz vidi, līdz minimumam samazināt ķīmisko augu aizsardzības līdzekļu izmantošanu dabā.
3.Ar Baltijas un NVS valstīm tieša praktiska sadarbība. Un līdz ar to, līdz 2009.gadā tirgus daļas palielināšana.
4.Pilnveidot uzņēmuma darbinieku, sadarbības partneru un sabiedrības izpratni par būvniecības nepieciešamību.
5.Nepieciešamu sertifikātu un licences ilgtermiņa nodrošināšana
6.Palielināt darba ražīgumu un materiālu izmantošanas efektivitāti.


Bostona konsultantu grupas matrica




No Bostonas matricas varam secināt, kā mūsu uzņēmums AS “Baltijas tilti” atrodas “uzlecošas zvaigznes” sektorā. Varam brīvi runāt par pareizu uzņēmuma attistību. Konkurentā cinišānas ceļš dos iespēju tālāk attīstities, kā arī iespēju aizņemt “naudas govs” sektoru.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants