Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Reklāmas kampaņa un ētika', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas kampaņa un ētika', 2.
  • Konspekts 'Reklāmas kampaņa un ētika', 3.
  • Konspekts 'Reklāmas kampaņa un ētika', 4.
  • Konspekts 'Reklāmas kampaņa un ētika', 5.
  • Konspekts 'Reklāmas kampaņa un ētika', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas kampaņas un ētika.
Veidojot reklāmas kampaņu, reklāmas veidotājiem būtu nepieciešams ņemt vērā arī reklāmas ētiskās puses. Ar ētisku reklāmu vai reklāmas kampaņu saprot darbību, kas atbilst ne tikai valsts likumdošanai, bet arī morāliem principiem, lai arī ētiskā puse pastāv gandrīz visos reklāmas lēmumos, par šo tēmu raksta tikai daži pētnieki.
Ētisko lēmumu pamatā ir vairākas koncepcijas. Pirmā – tās ir saistības. Gan cilvēki kā indivīdi, gan arī kompānijas kopumā veido sarežģītu mijattiecību mezglu. Uz kompānijām attiecas atbildība, saistības un pienākumi. Tādējādi reklāmas nozarei ir jākalpo sabiedrībai, kurā tā funkcionē. Reklāmas nozares darbiniekiem ir daudz pienākumu – turēties pie likumdošanas, palīdzēt savam uzņēmumam gūt peļņu, labi apkalpot klientus, pienākumi pret savu darba devēju utt. …

Atlants